Aviseringar
Rensa alla

Killproblem!!!!


Ämnesstartare

För ungefär 1 år sedan så träffade jag en kille ute 2 dagar i rad när jag var i alperna men jag tänkte inte riktigt på honom så mycket. Men nu i början av året så träffade jag honom igen och då så snackade han en del med min kompis och sa att han gillade mig jätte mycket osv osv.. Träffade han 3 dagar i rad ute men var inte helt säker på om jag gillade han först så var nog ganska så kall. Men sen sista kvällen insåg jag att jag gillar honom och håller på med han jätte mycket och vi båda blir skit fulla! Asså jag minns inte ens vad som hände de sista timmarna på klubben haha... Men nu känner jag mig så ledsen för han frågade inte efter mitt nummer. Varför?? Vet att jag också kunde gjort det men gillar mer när killar gör det heheh. Jag gillar verkligen denna kille men varför frågade han aldrig efter mitt nummer under dessa 3 dagar. Dock connectade vi bäst den sista kvällen. HELP a girl out


   
Citera

han är uppenbarligen inte intresserad Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
han är uppenbarligen inte intresserad Mycket glad

Ahh okej! Men fattar inte varför han så till min kompis typ 10 gånger.. Och sen efter jag var kall mot han sa han igen till min kompis att han fortfarande gillade mig


   
SvaraCitera

Så istället för att fråga efter hans nummer så tänker du tappa kontakten?Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Eftersom ni båda va extreeeemt fulla som du beskrev, tänkte han väl kanske bara inte på det. Han kanske ångrar sig exakt lika mycket nu som du gör, om inte mer med tanke på att han verkligen verkar gilla dig. Är nog inte brist på intresse iaf 


   
SvaraCitera