Aviseringar
Rensa alla

Killproblem...


Ämnesstartare

Hej. Jag skriver med en kille och vi ska träffas på påsk. han verkar underbar osv osv. problemet är att han bor 10 mil här ifrån, så om det skulle bli något så blir det gansa svårt att kunna träffas så ofta som skulle behövas. Sen är han kanske ingen bra kille. festar, snusar, skiter i skolan osv. Om min mamma får reda på det kommer jag alrig få ha kontakt med honom.. Vad ska jag göra? Mamma vill träffa honom så hon vet vad det är för kille liksom. Ska jag liksom be honom uppföra sig, inte snusa när han kommer osv ovh förklara situationen eller bara hoppas på det bästa? Asså.. Vill inte att han ska ta ila upp osv. snälla hjälp mig, ganska kris då jag måste bestämma mig imon några dagar! Dessutom ska mina föräldrar t min stuga på påsk och då tänkte han komma o sova över men sen sa mamma att om jag gör något bakom hennes rygg så kommer hon låsa in mig... Panik snälla snälla hjälp mig! Vi är båda 15 år. (Förlåt om ni är trötta på mina trådar)


   
Citera

Hon får inte låsa in dig 


   
SvaraCitera

zxcvbnm: Sen är han kanske ingen bra kille

Så du tycker inte att han är en bra kille men ändå vill du träffa honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:
Hon får inte låsa in dig 

vrf inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kryptonian:

Så du tycker inte att han är en bra kille men ändå vill du träffa honom?

Asså haha asså för mig är han bra men inte enligt min mamma typ.. 


   
SvaraCitera

Kryptonian:

Så du tycker inte att han är en bra kille men ändå vill du träffa honom?

Jag uppfattade det som att TS menar att hennes mamma inte kommer tycka han är en bra kille


   
SvaraCitera

zxcvbnm:

vrf inte?

Det är olagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:

Jag uppfattade det som att TS menar att hennes mamma inte kommer tycka han är en bra kille

Yes!


   
SvaraCitera

Håll inte saker hemliga som kommer ge dig konsekvenser om hon får reda på det, det kommer bara skapa problem för dig. 


   
SvaraCitera

Har alltis varit ärlig mot mina föräldrar och det har jag inte förlorat något på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Håll inte saker hemliga som kommer ge dig konsekvenser om hon får reda på det, det kommer bara skapa problem för dig. 

men jag måste ju typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Har alltis varit ärlig mot mina föräldrar och det har jag inte förlorat något på

okej.. men det beror ju oxå på vad man gör. om de värsta man gjort är att vara ute 10 min för länge eller ljugit om en läxa, så visst då hade jag oxå varit ärlig hela tiden 


   
SvaraCitera

zxcvbnm:

okej.. men det beror ju oxå på vad man gör. om de värsta man gjort är att vara ute 10 min för länge eller ljugit om en läxa, så visst då hade jag oxå varit ärlig hela tiden 

Har varit ärlig om betydligt viktigare saker än att jag missat lämna in en läxa


   
SvaraCitera

zxcvbnm:

men jag måste ju typ.

Nej, det måste du egentligen inte. 
Men vill du ta risken så gör det. Dock så avråder jag dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Har varit ärlig om betydligt viktigare saker än att jag missat lämna in en läxa

sure


   
SvaraCitera