Aviseringar
Rensa alla

Killproblem!!!


Ämnesstartare

Jag har träffat två killar, en via nätet och en på fest.
Den ena killen är sjukt snygg, alltså jag smälter. Han är väldigt snäll och behandlar mig som en prinsessa. Dock är han väldigt "kåt" av sig. Det känns nästan som att han bara vill ligga när vi ska ses. Vi "kollar film" och så slutar det i sängen. Jag är inte säker på hur seriöst det här. Men jag vågar inte fråga då jag inte träffat han mycket. Jag får inte träffa honom för mina föräldrar heller, vilket är ett stort problem. 

Mitt andra ragg är riktigt riktigt skön, alltså rolig och trevlig. Väldigt snäll omtänksam och vi har roligt ihop. Han är dock inte alls "kåt" på samma sätt som den andra killen. Jag har typ lagt min arm bredvid hans och han brukar le lite och typ lägga sig i en annan ställning. Han har sagt flera gånger att han inte vill verka "för på". Han är super rar jag smälter av personligheten. Men han är inte i närheten av den hunken som den andra killen var. Jag blir ju mer sugen på att ha sex med den andra killen och mer sugen på att hitta på roliga saker med han här. 

Jag vet inte hur jag ska göra, för jag måste släppa någon snart. Vill inte göra det när känslorna blivit för starka. Jag kan meddela att jag är kär i båda killarna. Detta är ett helvete. Hur hade ni tänkt resonerat? Hur kan man se hur seriös den andra killen är? 


   
Citera

Ja det är inte lätt. 


   
SvaraCitera

Eftersom att kille nr 1 bara verkar vara ute efter en sak så borde du satsa på kille nr 2 även om han är blyg typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Eftersom att kille nr 1 bara verkar vara ute efter en sak så borde du satsa på kille nr 2 även om han är blyg typ.

Okej, tack! ❤️ För magkänslan brukar alltid ha rätt när det käller fuckboys har jag hört.. Vill inte heller döma någon. 


   
SvaraCitera

Matilda_00:

Okej, tack! ❤️ För magkänslan brukar alltid ha rätt när det käller fuckboys har jag hört.. Vill inte heller döma någon. 

Ingen orsak! Hjärta
Du kommer få ut så mycket mer av kille nr 2, han verkar vara helt rätt typ! Glad


   
SvaraCitera

Hade det varit jag hade jag nog valt kille nr 2 i alla fall...

Men när det gäller dig vet jag inte riktigt hur du ska göra, du får helt enkelt försöka fundera och sen göra det som känns bäst, fast jag förstår om det är svårt att veta. Fast jag tänker liksom lite att om du väljer kille nr två och träffar honom mer och mer och lär känna honom bättre, kommer honom närmre och så, kanske du så småningom börjar bli mer sugen på att ha sex med honom, samtidigt som att han dessutom kanske börjar uppföra sig lite mer sexigt ibland, liksom i takt med att han känner sig säkrare med dig.

Men du gör ju förstås precis som du vill...i alla fall lycka till, hur du än väljer att göra!!! Blink


   
SvaraCitera
major

Matilda_00: Jag får inte träffa honom för mina föräldrar heller, vilket är ett stort problem

Varför inte? Får du träffa den andra killen då? Något säger mig annars att första killen har en eller ett par andra flickvänner vid sidan av dig.


   
SvaraCitera