Aviseringar
Rensa alla

Kineserna har förstört hela 2020


Ämnesstartare

Eurovision inställt, Fotbolls-EM uppskjutet, Hockey-VM inställt, SHL inställt etc etc etc. Listan kan göras lång på vad kineserna ställt till med. Allt bara för att de envisas med att äta precis allt äckligt som finns på jordklotet. Att ingen spränger bort det där jävla skitlandet en gång för alla.

Kort sagt. Jag hatar kineser. Gör du det också?


   
Citera
Ämnesstartare

nah men jag hatar dig och vill spränga ditt hus 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
nah men jag hatar dig och vill spränga ditt hus 

Vad har jag gjort dig?


   
SvaraCitera

Tjingtjongkines: Eurovision inställt, Fotbolls-EM uppskjutet, Hockey-VM inställt, SHL inställt

Mycket glad du är cringe normie

hela världen äter kött, förresten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Mycket glad du är cringe normie

hela världen äter kött, förresten

Hela världen äter inte fladdermöss, ormar, vargtassar och vad det nu var mer på deras sunkiga djurmarknader. Fråga dig själv varför alla pandemier startar i Kina.


   
SvaraCitera

Tjingtjongkines:

Hela världen äter inte fladdermöss, ormar, vargtassar och vad det nu var mer på deras sunkiga djurmarknader. Fråga dig själv varför alla pandemier startar i Kina.

Det är inte på grund av att de djuren är ovanliga att äta; det är en slump.

För att Kina har störst befolkning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Det är inte på grund av att de djuren är ovanliga att äta; det är en slump.

För att Kina har störst befolkning.

Tror du på det själv? Det är konstaterat att viruset kommer från djurmarknaden. Finns en teori också om att det kommer från ett labb i Wuhan och att det är utsläppt med vilje och det hade ju varit ännu värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som tagit alla konspirationsteorier som flyter runt på fullaste allvar Rullar ögonen

Hjärta


   
SvaraCitera

Tjingtjongkines: Det är konstaterat att viruset kommer från djurmarknaden

Det är inte på grund av att de djuren är ovanliga att äta; det är en slump.

Tjingtjongkines: Finns en teori också om att det kommer från ett labb i Wuhan och att det är utsläppt med vilje och det hade ju varit ännu värre.

snarare en hypotes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Det är inte på grund av att de djuren är ovanliga att äta; det är en slump.

snarare en hypotes

Att du upprepar dig gör det inte sant. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Någon som tagit alla konspirationsteorier som flyter runt på fullaste allvar Rullar ögonen

Hjärta

Vilka konspirationsteorier är det? Att viruset kommer från deras vidriga djurhållning och matvanor är fakta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjingtjongkines: Vilka konspirationsteorier är det? 

"Teorin" om att viruset medvetet släppts lös. Finns olika konspirationsteorier om varför det gjort det. Vissa av dom hävdar även att viruset skapats i ett lab. 

Tjingtjongkines: Att viruset kommer från deras vidriga djurhållning och matvanor är fakta.

Dina åsikter är inte fakta. Vidare så föreslår jag att du slutar försöka skapa hat mot Kina och kineser. 

Hjärta


   
SvaraCitera

nja det är snarare kommunismens fel. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: "Teorin" om att viruset medvetet släppts lös. Finns olika konspirationsteorier om varför det gjort det. Vissa av dom hävdar även att viruset skapats i ett lab.

Fast jag har bara sagt att det är en teori. Nothing more, nothing less

Storchen84: Dina åsikter är inte fakta. Vidare så föreslår jag att du slutar försöka skapa hat mot Kina och kineser.

Fast nu är det fakta och inte bara mina åsikter. Sen kan jag inte minnas att jag bett om dina förslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det startade i Kina, ja. Men uppenbarligen har det ju kommit till Europa och ända hit till Sverige på något vis. Är det kineser som kommit hem på semester? Nej, det är svenskar som tar sig hem från norra Italien exempelvis. Var inte så jävla trångsynt istället


   
SvaraCitera