Aviseringar
Rensa alla

King_of_style tipsar


Ämnesstartare

King_of_cash är här för att hjälpa er med era problem, det är många som har problem med hur dom klär sig,

skriv här så kan ja hjälpa er, speciellt tjejer

[cool]


   
Citera

Hej.

Hur ska jag klä mig i vinter för att vara moderiktig? Vilka färger är det som gäller i år?

puss.


   
SvaraCitera

mitt tips är att du går ner lite i vikt, dubbelhaka är lite av ett stilbrott.


   
SvaraCitera

framtidstron:

Hur ska jag klä mig i vinter för att vara moderiktig? Vilka färger är det som gäller i år?

grafitgrått är det nya svart.

Dold text: kapad tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur ska man klä sig? jag fattar inte.. [sad]


   
SvaraCitera

Är det fortfarande inne med att gå omkring i en stor grön rock? brukar också ha på mig en grön luva, samt snygga stövlar.

Jag själv tycker att det är snyggt, kan ibland få lite olika reaktioner när jag är ute och går på stan bara.

Vad tycker du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

ej.

Hur ska jag klä mig i vinter för att vara moderiktig? Vilka färger är det som gäller i år?

puss.

Kör, blå dunjacka och jeance som framhäver götten och senn buna stövlar och vit mössa [crazy]

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

hur ska man klä sig? jag fattar inte.. [sad]

Armani [crazy][wink]


   
SvaraCitera

Peace. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Peace. [cool]

[cool]

haru msn? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

King_of_cash:

Armani [crazy][wink]

ookej [cool]


   
SvaraCitera

King_of_cash:

haru msn? [crazy]

Ja. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Ja. [bigsmile]

Ge mig så kan ja tipsa dig om ur du ska klä dig [crazy][wink][cool]


   
SvaraCitera

King_of_cash:

Ge mig så kan ja tipsa dig om ur du ska klä dig [crazy][wink][cool]

xD [blush]


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

hur ska man klä sig? jag fattar inte..

lagom tighta stuprörsjeans (enligt den korrekta definitionen, raka jeans, som inte går in längst vaderna), företrädelsevis grå. oavsett om du använder skjorta eller tshirt till det så måste denna vara av en ljusare färg/nyans än jeansen. vitt funkar utmärkt. vill du komplettera med färger utöver gråskala, fixa det med accessoarer istället. utanpå det, kavaj eller tygjacka, givetvis ofodrat, tighthet som matchar jeansen. acne tillverkar snygga jeans, så when in doubt, köp sådana. är det varmt ute så kan du köra med veckad, halvlång kjol, svart eller grå, och strumpbyxor till denna, ljusare ton än kjolen. skor är lite valfritt, men praktiska.

Link:

Är det fortfarande inne med att gå omkring i en stor grön rock? brukar också ha på mig en grön luva, samt snygga stövlar.Jag själv tycker att det är snyggt, kan ibland få lite olika reaktioner när jag är ute och går på stan bara. Vad tycker du?

det är inne i lajvarkretsar, om du känner att det är en folkgrupp som du vill befatta dig med så finns det inget omedelbart fel med din klädsel. se bara till att använda matchande nyanser på dina kläder. exempel:

Image

jag rekommenderar dock en mörkare ton på byxorna, och kortare, lite mer stilrena kängor.


   
SvaraCitera