Aviseringar
Rensa alla

Kingdom Hearts


Ämnesstartare

Vargarnas_Konung:

Till Playstation2 finns Final Fantasy X och Final Fantasy X-2, prova dom, om det är Playstation2 du har.

Mjo, I know. Ska väl köpa dem. Men ska ändå lägga vantarna på VII och VIII nån dag.


   
SvaraCitera

Link:

Skojar du? det ser ju sjukt snyggt ut.

Det ÄR sjukt snyggt. Men just det där är väl videosekvenser, så det är ju inte lika snyggt inne i spelet.

Men snyggt är det! Videon var dock rätt tråkig, men du får ju en helt okej översikt på hur det ser ut.


   
SvaraCitera

Mawns:

Det ÄR sjukt snyggt. Men just det där är väl videosekvenser, så det är ju inte lika snyggt inne i spelet.

Aha okej.

Mawns:

Men snyggt är det! Videon var dock rätt tråkig, men du får ju en helt okej översikt på hur det ser ut.

Jo, jag kollade en gameplay-video igår också. Såg ut att vara roligt.


   
SvaraCitera

ja har aldri jillat de spelet för ja tyker de e kånstigt å spela me kalle anka å långben [shake] me ja har hört rykte åm at blomsjejen från fajnal fantasy nio e me så man kanske ska tjöpa de å tästa [love]


   
SvaraCitera

jag spelade som en idiot och kom till jävla alice i underlandet, körde totalt fast, sket i allt och nu har jag tappat bort det.


   
SvaraCitera

besviken häst:

jag spelade som en idiot och kom till jävla alice i underlandet, körde totalt fast, sket i allt och nu har jag tappat bort det.

Jobbig bana


   
SvaraCitera

Mawns:

Jobbig bana

jag kom verkligen inte vidare! helt värdelöst spel, det var inte särskilt kul heller. och jag var asrädd när man fick slåss mot nån jäkla svart sak med läskiga ögon? han dog aldrig!! aaargh!


   
SvaraCitera

besviken häst:

jag kom verkligen inte vidare! helt värdelöst spel, det var inte särskilt kul heller. och jag var asrädd när man fick slåss mot nån jäkla svart sak med läskiga ögon? han dog aldrig!! aaargh!

Så går det. Dold text: om man är tjej [blush]


   
SvaraCitera

Mawns:

Så går det. Dold text: om man är tjej

taskigt. blanda inte in mitt kön i det här [sad]


   
SvaraCitera

besviken häst:

mitt kön

[blush]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera