Attitydinkontinent: "kiss och bajs va" var min första tanke när jag läste trådtitelnEn tråd om kiss och bajs kändes lite nytt :p
Attitydinkontinent: http://youtu.be/zEEEzGzLvwY?t=3m15sJonte borde klippa sig :/
Fingerprints: bajsade imorse efter att jag drack kaffe.haha åh tänkte skriva "hehe menade du inte "druckit"" men skrev djuckit tre ggr pga vet inte så jag sket i det. det var nog guds sätt att säga åt mig att inte skriva drygheter
isola:Ok, skriv inte drygheter
haha åh tänkte skriva "hehe menade du inte "druckit"" men skrev djuckit tre ggr pga vet inte så jag sket i det. det var nog guds sätt att säga åt mig att inte skriva drygheter
Fingerprints: bajsade imorse efter att jag drack kaffe.Hade aldrig vågat skriva så :p
rulltorta :varför
Hade aldrig vågat skriva så :p
rulltorta : Vet inte, känns obehagligt på nåt sätt :phaha men gud, lägg av
Fingerprints:Faktiskt :o alltid varit sån, bland det värsta jag vet är att uträtta mina behov på andra ställen än hemma :p
haha men gud, lägg av
FruLiten: Våndas av en genetisk sjukdom som sitter i en del av tarmen så har inte riktigt tid att skämmas över bajs.
stereo total: Har inga problem med att prata om kiss och bajs. Tycker liksom inte att saker min kropp gör för att den måste är pinsamma.Verkar bara vara jag som är så barnslig :(
Tjohej: Nej, det tycker jag inte.Grymt
Tjohej: Ja, ganska. Eller att pissa är lugnt. Speciellt när det kommer till att skita, då kan det ta emot.Tror aldrig jag ens har gjort nummer 2 hos nån -_-