Aviseringar
Rensa alla

Kiss och bajs tråd


Ämnesstartare

Fingerprints:

haha men gud, lägg av

Faktiskt 😮 alltid varit sån, bland det värsta jag vet är att uträtta mina behov på andra ställen än hemma :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våndas av en genetisk sjukdom som sitter i en del av tarmen så har inte riktigt tid att skämmas över bajs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Våndas av en genetisk sjukdom som sitter i en del av tarmen så har inte riktigt tid att skämmas över bajs.

Tumme ned


   
SvaraCitera

Har inga problem med att prata om kiss och bajs. Tycker liksom inte att saker min kropp gör för att den måste är pinsamma. 


   
SvaraCitera

Däremot pysslar mitt medvetande med pinsamma saker ibland som jag inte vill prata om (t.ex svartsjuka)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta : Tycker ni att det är pinsamt att prata om sånt med familj/vänner osv?

Nej, det tycker jag inte.

rulltorta :Tycker ni att det är obekvämt att uträtta sina behov hemma hos andra? 

:))

Ja, ganska. Eller att pissa är lugnt. Speciellt när det kommer till att skita, då kan det ta emot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
Har inga problem med att prata om kiss och bajs. Tycker liksom inte att saker min kropp gör för att den måste är pinsamma. 

Verkar bara vara jag som är så barnslig 🙁

Tjohej: Nej, det tycker jag inte.

Grymt

Tjohej: Ja, ganska. Eller att pissa är lugnt. Speciellt när det kommer till att skita, då kan det ta emot.

Tror aldrig jag ens har gjort nummer 2 hos nån -_-


   
SvaraCitera