Aviseringar
Rensa alla

kissa i natten:(


Ämnesstartare

Hallå !

Om du vaknar mitt i natten och är pissnödig,går du på toa då ??eller blir du skitsur och bara säger till din kuk/fitta att hålla käften?? [sad]Kan man pissa på sig mitt i natten när man sover utan att man märker det? hur många gånger per natt kissar du? [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillaräven:

[tired]

jjaaa det är problem [sad]


   
SvaraCitera

Har du pissproblem? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Har du pissproblem? [cute]

jaaa faktiskt[shake] måste veta hur ni gör[bigsmile]


   
SvaraCitera

loke90:

?eller blir du skitsur och bara säger till din kuk/fitta att hålla käften?? [sad]

jaa, jag brukar ta ett allvarligt snack med min pillesnopp och säga "nää du, lillen, sluta kissa nu, jag vill sova". men den lille skiten slutar inte. han bara fortsätter ändå [surprised][surprised][surprised]

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillaräven:

jaa, jag brukar ta ett allvarligt snack med min pillesnopp och säga "nää du, lillen, sluta kissa nu, jag vill sova". men den lille skiten slutar inte. han bara fortsätter ändå [surprised][surprised][surprised]

jjaa precis ! jag brukar bli skit sur på den ! liksom orka springa upp och kissa när man vill sova,men sen så är det skit svårt att somna om[sad]


   
SvaraCitera

Ett tips: gå på toaletten innan ni går och lägger er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loke90:

Om du vaknar mitt i natten och är pissnödig,går du på toa då ??eller blir du skitsur och bara säger till din kuk/fitta att hålla käften??

Hahaha förlåt, lät kul [crazy] Men jag går på toa, är nära och bra för mig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju bara skönt att gå på toa på natten och sedan kunna gå och lägga sig och tänka: åååhw vad skönt, nypissad och 4 timmar kvar och sova 😛

(Endast ett charmigt exemplar) 😀


   
SvaraCitera

min fitta är väluppfostrad och gör icke sådant[no-no]


   
SvaraCitera

loke90:

Om du vaknar mitt i natten och är pissnödig,går du på toa då ??eller blir du skitsur och bara säger till din kuk/fitta att hålla käften?? Kan man pissa på sig mitt i natten när man sover utan att man märker det? hur många gånger per natt kissar du?

jag vaknar aldrig när jag är kiss nödig på natten, så på morronen har jag alltid ont i magen.


   
SvaraCitera

Jag brukar gå upp och kissa jättemånga gånger på natten! Dricker så sjukt mycket vatten under dagen [blush]


   
SvaraCitera

loke90:

eller blir du skitsur och bara säger till din kuk/fitta att hålla käften??

HAHAHAHH [bigcheers]

lillaräven:

"nää du, lillen, sluta kissa nu, jag vill sova".

HAHAHAHAHAA!! [bigcheers]

Näh men det är väl klart man går på toa ifall man måste xD jag tkr det blir "obekvämt" att sova annars!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lägg om kissrutinerna [bigcheers]


   
SvaraCitera