Aviseringar
Rensa alla

Kissa med morgonstånd


Ämnesstartare

gay1.gif
Alla vet att det bara är tjejer, och bögar som sitter ner medan de kissar. Titta på bilden ovan. Den killen sitter ner medan han kissar. Hur kissar ni straighta killar?

1: Stående:
kissa1.gif
Den odödliga klassikern. Man får bra översikt och kan lätt styra strålen ner i vattnet (eller på ringen om man nu vill det).

2: Stretchande #1:
kissa21.gif
Roligare än att bara stå upp, samtidigt som man passar på att stretcha ömma muskler efter en hård dag i skogen. Manligt så det står härliga till!

3: Upp-och-ner:
kissa31.gif
Något mer avancerad metod, som kräver lite förberedelser. Perfekt om man gillar utmaningar!

4: Lutandes:
kissa41.gif
Vaknat upp kissnödig med morgonstånd? Då är den här varianten som gjord för dig! Att det sedan är awesome att kissa utan att hålla i kuken för att styra strålen är givetvis ett extra plus.
5: Stretchande #2
:kissa51.gif
Har du ont i baksidan av låret och känner att du måste kissa? Slå två flugor i en smäll och kissa medan du stretchar. Awesome!

6: Idioten:
kissa61.gif
Är du helt jävla dum i huvudet kissar du så här.

7: Stålmannen:
kissa71.gif
Den coolaste av alla kissmetoder. Kissa samtidigt som du leker att du är stålmannen. Manligare går det inte att bli.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

horungen: 2. Stretchandes #1

Inte för svårt men inte för tråkigt heller


   
SvaraCitera
Draug

horungen: Lutandes

Effektivast orka torka piss på morgonen pga morgonstånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen: 4. Lutandes

Använder ofta den, fast med en hand runt kuken och en att stödja mig med mot väggen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen: Idioten

Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stående och varför just bara straight killar? Homofob?


   
SvaraCitera

Brukar köra stående oftast.. men det händer att jag varierar mig lite med att sitta i luften ovanför toan som att det var en osynlig toastol där, som att jag gör en enda lång squat medans jag kissar, och samtidigt böjer ner och riktar kuken med ena handen.. nu när jag tänker efter undrar jag varför jag inte bara sätter mig på själva toan istället för att squatta en cm ovanför den.. nån skum jävla vana.. :S tror det började med min fd bacillskräck på offentliga toaletter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hängandes upp och ner. Alltid hängandes upp och ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:
kissa21.gif

ok lol trodde han hade foten i toan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen: Upp och ner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oman har stånd o kissar utan att hålla i snoppen flyttar inte den på sig då? Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sitt ned och kissa ni stänker ju ned hela badrummet annars 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Oman har stånd o kissar utan att hålla i snoppen flyttar inte den på sig då? Förvirrad

??? Man vill väl inte kissa upp i luften


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
sitt ned och kissa ni stänker ju ned hela badrummet annars 🙁 

Assvårt att rikta ner kuken om man sitter faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Stående och varför just bara straight killar? Homofob?

For science


   
SvaraCitera