Aviseringar
Rensa alla

kissar på mej


eeeema:

visserligen full.

Hehe ja det är ju annat när man är fuller, vissa har lättare att kissa på sig då men inte annars händer det typ inte, kan bero på att musklerna slappnar av mer en annars när man är nykter, taskigt för han att dom andra driver med han om det men kan ju alltid skylla på fyllan hehe. O sånt kan ju hända vem som helst när man dricker, o andra o avsätt om det är ofrivilligt eller inte så är det ju svårare att kontrollera det när man sover.


   
SvaraCitera

Att köpa blöjor/bindor löser bara problemet med att det inte blir vått i sängen. Du är 15 år och ska inte egentligen inte ha några problem med detta, men det händer vissa. Inkontinens problem är vanligare bland äldre män och kvinnor. Därför tycker jag att du ska ringa till din närmsta vårdcentral, där finns läkare och sjuksköterskor som inte kommer skratta åt dit problem. De som arbetar där finns där för dig och har garanterat sätt värre saker en det.

Så nu går du in på www.1177.se och leta upp din närmsta vårdcentral!


   
SvaraCitera

kan man köpa vuxen blöjor i butik? [surprised] Vill gärna vet, har själv samma problem men brukar ha barn blöjor då och då [blush]


   
SvaraCitera

Gick in i denna tråden och trodde den var ny. Sen såg jag att dom 3 inläggen jag redan skrivit här är bland det roligaste jag skrivit i mitt liv [love]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Finns vuxenblöjor också. Har inventerat på ica maxi och coop forum och på båda ställerna fick ja räkna vuxenblöjor [cry]

Brukar ligga på översta hyllan vid babyblöjorna

Gör det?


   
SvaraCitera
ohjens

Semi:

Gick in i denna tråden och trodde den var ny. Sen såg jag att dom 3 inläggen jag redan skrivit här är bland det roligaste jag skrivit i mitt liv

då kan inte ditt liv vara så roligt.


   
SvaraCitera