Aviseringar
Rensa alla

Kissdag, pls relatera


Paseo
Ämnesstartare

Vetefasen var jag skulle lägga denna tråd men detta blir no bra mmmm

Känner ni igen er i att behöva kissa precis hela tiden? Det går ca 5min o så är man akut kissnödig igen.

Min mamma säger att hon har detta, så jag är iaf inte ensam i världen.

Fast är jag o mamma ensamma då? [sad]


   
Citera

har motsatt problem.


   
SvaraCitera
kachin

ja jag har samma problem ibland, men det kan bero på att jag dricker te hela tiden [blush]


   
SvaraCitera

har du kollat upp ev. urinvägsinfektion?


   
SvaraCitera

Har också sådana dagar ibland. Du kanske har urinvägsinfektion?


   
SvaraCitera

Bara när jag dricker mycket, logiskt nog. Jag tror det är något fel på er.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

glöm:

har du kollat upp ev. urinvägsinfektion?

Ganon:

Har också sådana dagar ibland. Du kanske har urinvägsinfektion?

nää, har ej. dessa dagar kommer ett par gånger varje vecka o det är likadant för mamma. vi har haft det så jämt. [sad]


   
SvaraCitera

sådär är jag när jag inte kan sova, då blir jag kissnödig hela tiden. Men är säkert bara stressrelaterat.


   
SvaraCitera

Paseo:

Känner ni igen er i att behöva kissa precis hela tiden?

kachin:

ja jag har samma problem ibland, men det kan bero på att jag dricker te hela tiden [blush]


   
SvaraCitera

typ ja
fast det var nog för att jag drack ~10 koppar te idag


   
SvaraCitera

OF 5:

har motsatt problem.

Drick mer!

Har också så ibland. Minns att min morsa alltid bråkade på mig om att jag stresskissade så mycket när vi skulle iväg när jag var liten. Men kolla upp så att du inte har urinvägsinfektion i alla fall, gå dit när du har en sådan kissdag, som redan sagts i tråden. Drick tranbärsjucie eller ta tranbärstabletter och se om det hjälper.


   
SvaraCitera

ja. jag har inte uvi, jag dricker inte speciellt mycket te/typ inte alls och har haft så hela tiden. tjejer har ju små urinblåsor.

jag kan hålla mig i 6 timmar om jag bara sitter hemma och vet att jag har tillgång till toalett vilken sekund som helst. men så fort jag blir stressad eller vet att jag inte kan kissa under en viss perid så får jag panik och behöver kissa typ varje timme/halvtimme haha.

aaaaaaaaah tappade bulgur innanför linnet, d kittlades


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

isola:

Drick tranbärsjucie eller ta tranbärstabletter och se om det hjälper.

Isooooolaaa [love]
det är bra att ha dig tkr jag


   
SvaraCitera

tror det är allt psykande om "NI E VÄL INTE KISSNÖDIGA NU??? VI SKA KÖRA I EN HEEEEEEL TIMME O VI KOMMER INTE STANNA INGEN E KISSNÖDIG LR???????????++++++"


   
SvaraCitera

"JO KOM SÅ SKA DU FÅ KISSA, TVINGA UR DIG DEN LILLA KISSEN"

hahaha. ok så extremt är det säkert inte med föräldrar men tror barn uppfattar det på det sättet.


   
SvaraCitera