Aviseringar
Rensa alla

Kissdag, pls relatera


Paseo
Ämnesstartare

honolulu:

"JO KOM SÅ SKA DU FÅ KISSA, TVINGA UR DIG DEN LILLA KISSEN"

oj för mig är det tvärtom, jag kissar jätteofta när jag gör absolut ingenting o bara är hemma!!


   
SvaraCitera

Paseo:

oj för mig är det tvärtom, jag kissar jätteofta när jag gör absolut ingenting o bara är hemma!!

antagligen för att du tänker på det då. du kanske dricker mycket vätska i överlag. eller kissar olika mycket när dug går hela tiden.


   
SvaraCitera
kachin

My dreams are her:

video

jag har inte problem [mad][blush]


   
SvaraCitera

isola:

Drick mer!

Beror på annat. Men det är väll de vanligaste källan till att de är så.


   
SvaraCitera

kachin:

jag har inte problem [mad][blush]

Okej.[smile]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

My dreams are her:

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

OF 5:

Beror på annat. M

har du njurprobs? [sad]

Paseo:

Isooooolaaa [love]
det är bra att ha dig tkr jag

tack tussan

honolulu:

or det är allt psykande om "NI E VÄL INTE KISSNÖDIGA NU??? VI SKA KÖRA I EN HEEEEEEL TIMME O VI KOMMER INTE STANNA INGEN E KISSNÖDIG LR???????????++++++"

haha det är ju typ så! då tänker ju ungarna jagfårinteblikissnödigomenstundjagfårinteblikissnödigomenstund
så dumt egentligen då de flesta ungar går på toaletten när de behöver, utom när de har jättekul.


   
SvaraCitera

isola:

utom när de har jättekul.

[love]

nä många kissar på sig också, det är bra att säga till men inte göra en stor grej av det, bara lixom ok nu ska vi kissa innan vi åker för man kanske blir kissnödig i bilen. sluut.


   
SvaraCitera

honolulu:

nä många kissar på sig också, det är bra att säga till men inte göra en stor grej av det,

Mm att skälla på barn (och djur) som kissar på sig är det värsta man kan göra. Tror att de bästa föräldrarna är de som inte gör så stor affär av allt.


   
SvaraCitera

jag brukar få så när jag är stressad.
blev så trött en gång på att springa till toan hela tiden (hade lagt mig för natten) så jag kissade i min papperskorg. ångrade mig djupt dagen efter.


   
SvaraCitera