Aviseringar
Rensa alla

Kissie är nu större än Blondinbella!


Ämnesstartare

Ahhhhhhhhhhh!!!!! Den där jävla rösten! [cry]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Kissie är ju mer ett alterego. Visst Blondvinbella har också blivit mer av en produkt men Kissie är så mycket mer en spelad person av Alexandra än vad Blondinbella är av Isabella. Dessutom har den där statistiken varit fel förut...men antagligen har Kissie gått om nu. Men det var ju faktiskt nyss som Kissie hamnade under proffsbloggarna[shake] Annars är det ju Kenza som hade fått stryk på privatsidan.. Att Kenza inte ligger under proffsbloggare än är konstigt btw. Menmen, hon jobbar väl inte åt någon annan än ströjobben antar jag?

jag hatar Kissie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

”*Suck*.. Nog med att jag brukar tycka mina läsare är ovanligt korkade men så blir jag riktigt frustrerad när ni tror ni ska lära mig någonting om bloggvärden?! HAHA!”

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tragiskt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför?


   
SvaraCitera
Hando

/care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kusin går på samma skola som henne och säger att hon är precis likadan i verkligheten som på bloggen...

Tycker konstigt nog det är lite fascinerade hur vissa människor faktiskt blir sådär? Det måste vara något fel på samhället när folk blir sådär utseendefixerade och har som mål i livet att få så mycket uppmärksamhet som möjligt ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

blev mogen och seriös verkar det som om de flesta gick över till Kissie.

säger väl allt om dom som läser också[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, det kanske det gör...

Men jag väger upp det med att jag varje dag läser igenom morgontidningen innan jag kilar iväg till skolan [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LinaJosefinBerg:

Det måste vara något fel på samhället när folk blir sådär utseendefixerade och har som mål i livet att få så mycket uppmärksamhet som möjligt ;/

Snarare; Det ÄR något fel på samhället när folk som är sådär utseendefixerade och har som mål i livet att få så mycket uppmärksamhet som möjligt kan bli framgångsrika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt riktigt. Det lät så hårt att skriva bara...


   
SvaraCitera

Jävla gold digger -fjortis, dö. [sad]Värdelöst med ännu en tjej som bir känd för att bara bry sig om pengar och utseende utan respekt för andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LinaJosefinBerg:

Tycker konstigt nog det är lite fascinerade hur vissa människor faktiskt blir sådär? Det måste vara något fel på samhället när folk blir sådär utseendefixerade och har som mål i livet att få så mycket uppmärksamhet som möjligt ;/

Det fula är ju att hon skapar massa minions som följer efter och blir likadana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fucking kiss my ass, det är vad hon kan göra ^_^ och resten av hennes "anhängare"

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

LinneavV:

Det fula är ju att hon skapar massa minions som följer efter och blir likadana.

Och det tragiska att kissie enligt artikeln/henne egentligen bara är en rollfigur [smile]


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Och det tragiska att kissie enligt artikeln/henne egentligen bara är en rollfigur [smile]

Tragiskt av henne eller läsarna? Av henne ser jag det bara som smart.


   
SvaraCitera