Aviseringar
Rensa alla

Kissnödigaste du varit när det varit toakö


Hinhej
Ämnesstartare

Själv var jag det på tåget hem igår, höll på att spricka, var typ 10 pers i kön


   
Citera
Ämnesetiketter

Ajdå


   
SvaraCitera

flygplan till USA var 3st före mig men sen kom jag först fram när de hade stängt av lås bältet


   
SvaraCitera

Klassresa i Polen augusti 2018


   
SvaraCitera
Hinhej
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
flygplan till USA var 3st före mig men sen kom jag först fram när de hade stängt av lås bältet

123fendas:
Klassresa i Polen augusti 2018

Hur hamnade ni i dessa situationer och  hur löste ni dom? Hur kris hade ni? Hade ni kunnat vänta typ 2 minuter till eller var det verkligen på gränsen? För mig så hann jag precis sätta mig innan det var för sent 


   
SvaraCitera

Hinhej:

Hur hamnade ni i dessa situationer och  hur löste ni dom? Hur kris hade ni? Hade ni kunnat vänta typ 2 minuter till eller var det verkligen på gränsen? För mig så hann jag precis sätta mig innan det var för sent 

var i ett flygplan och var kissnödig det var ganska akut och jag kunde nog väntat i 2 min i värsta fall 


   
SvaraCitera

Hinhej: Hur hamnade ni i dessa situationer och  hur löste ni dom? Hur kris hade ni? Hade ni kunnat vänta typ 2 minuter till eller var det verkligen på gränsen? För mig så hann jag precis sätta mig innan det var för sent 

Jag vet inte. Vi fick typ 3 timmar att göra vad vi ville innan vi skulle äta middag. Jag visste inte vad jag skulle göra. Det slutade med att jag gick runt med några i min klass. Jag behövde verkligen kissa, men jag visste inte vad jag skulle göra. Vi gick till Subway, men det fanns ingen toalett där. Så jag bara satt där medan min klasskamrat åt och de pratade. Vi gick direkt efter till KFC, men jag hade inte tillträde till toalett.

Vi hamnade till slut på Starbucks. Det fanns toalett där, men det var kö. Jag såg inte kön, så jag gick fram till toaletten, men en polsk kvinna uppmanade mig att beakta kön. Kön var sittande och otydligt formad.

Jag satte mig och väntade. När det skulle bli min tur, kom det dock en moder med barn, och de gick före mig av någon anledning. Till slut var det i alla fall min tur


   
SvaraCitera

typ 6.5 eller nått


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

På en krog.


   
SvaraCitera
Hinhej
Ämnesstartare

Vad var det som gjorde att ni hamnade i den situationen? Jättelång kö som för mig eller nåt annat? Hade ni kunnat vänta typ 5 minuter till eller hade det inte gått?


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Ice:
På en krog.

Hinhej: Vad var det som gjorde att ni hamnade i den situationen? Jättelång kö som för mig eller nåt annat?

Var inne i en intressant diskussion. Väntade för länge, borde ha gått iväg tidigare. Som vanligt så var det lång kö till tjejtoan.

Hinhej: Hade ni kunnat vänta typ 5 minuter till eller hade det inte gått?

Hade inte kunnat väntat längre. Lösningen var att gå på killtoan.


   
SvaraCitera