Aviseringar
Rensa alla

Kissnödigaste du varit


Ämnesstartare

Som rubriken lyder vad är det kissnödigaste ni varit 


   
Citera
Ämnesetiketter
duden

10/10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låg på sjukhus å hade precis blivit av med katetern men kom fortfarande inte upp ur sängen. Fick nån flaska jag skulle pissa i men kunde av oklar anledning inte förmå mig att göra det. Blev så jävla pissenödig och hade så sjukt ont i blåsan att jag bara låg på rygg och försökte kissa ned mig i sängen. Sluta med att de fick sätta dit en ny kateter. Sög rätt hårt eftersom jag var vaken vid tillfället.

Så nu vet ni 🙁


   
SvaraCitera

I somras på Bråvalla kunde jag inte stå kvar i bajamajakön pga hade kissat på mig då, så jag gick in bakom en vagn där alla killar stod och kissade (marken var alltså lerig pga urin), satte mig på huk och tömde blåsan. Det var det bästa jag gjort. Nästan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emma24:
Som rubriken lyder vad är det kissnödigaste ni varit  själv var det i bilen hade inte tillgång till toalet på 6 timmar det var varmt så jag drack en massa vatten jävlar vad ont det gjorde i blåsan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har tydligen en väldigt bra urinblåsa så jag pissar max typ 3-2 gånger på en dag. Jag blir sällan så akut pissnödig.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Jag har tydligen en väldigt bra urinblåsa så jag pissar max typ 3-2 gånger på en dag. Jag blir sällan så akut pissnödig.....

Vänta ba till du börjar dricka vissa alkoholhaltiga drycker booooom toan dirr


   
SvaraCitera

en gång under en övning så kunde jag av någon anledning inte kissa innan jag gick o la mig.
vaknade morgonen därpå och kunde fortfarande inte, blåsan var nu jättefylld och min mage såg höggravid ut. o så marscherade vi, sprang, o annat sånt som man verkligen inte skulle vilja med en sprängfylld blåsa.

till slut så gav det sig, kände mig 10 kg lättare.


   
SvaraCitera

hm, dock var jag ju inte akut kissnödig vilket skapade problemet......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låg nyopererad på sjukhus. hade kateter men kände mig ändå så sinnessjukt kissnödig, larmade på personal som ba "du kan inte va kissnödig du har kateter", cirka 10 timmar senare upptäckte dem att den satt snett och att jag omöjligen kunde kissa.


   
SvaraCitera

Mellanlandade i London och skulle byta flygplats. På första flygplatsen köpte jag dock två flaskor Sprite som jag drack upp direkt. Under den drygt en timme långa taxiresan till den andra flygplatsen insåg jag att det var en ytterst dålig idé. 


   
SvaraCitera

Jag satt på en buss. Bussen fick stanna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Mellanlandade i London och skulle byta flygplats. På första flygplatsen köpte jag dock två flaskor Sprite som jag drack upp direkt. Under den drygt en timme långa taxiresan till den andra flygplatsen insåg jag att det var en ytterst dålig idé. 

sicken jävla lågprisflyghets

låter som något endast rudolf andersson hade kunnat åstadkomma i praktiken 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Jag har en väldigt bra urinblåsa, kissar typ 3-2 gånger om dan.
Blir sällan akut pissnödig.


   
SvaraCitera

Spenderade 6 timmar bakbunden i fiskbensformation på asfalten efter en demonstration i Köpenhamn för några år sedan, sedan dess jämför jag alla mina toalettbesök med när jag fick besöka en toa efter det. Pure  bliss


   
SvaraCitera