Aviseringar
Rensa alla

kissnödighet


Ämnesstartare

hatar ni oxå att va kissnödiga presis innan ni ska sova? OMGGGGG världens sämsta grej typ, vem kom på det ens

va brukar ni göra åt saken ? hur tänker ni? kissa?P inte kissa? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

är kissnödig nu orkar inte gå ut ur rummet hela golvet knarrar typ vill inte väcka min madre : (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja hellre att gå upp och kissa än att riskera att bli inkontinens. 🙂 men jag håller med , det är rätt så dryyyygt. 🙁 


   
SvaraCitera

kissar ALLTID innan jag ska sova. Sen vaknar jag ändå på morgonkvisten och behöver kissa 🙁


   
SvaraCitera

Det är jätte-jätte jobbigt när det händer mig. Har nämligen en extremt hör loftsäng (4meter upp), och bor i kollektiv. Så blir jag kissnödig måste jag dra på mig några kläder eftersom jag normalt sover naken, sedan klättra hela vägen ner...


   
SvaraCitera
Paseo

jag brukar ligga å tänka så mkt på att jag inte ska kissa att jag inte kan somna pga det så då kan jag lika gärna kissa i slutändan å sen somnar jag direkt pga kissade. efter timmar av onödigt lidande å alltid är det samma sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läser innan jag ska sova, brukar behöva gå upp ca 2-3 ggr under tiden för att jag typ vill kissa så sent som möjligt innan jag ska sova elr något. kan typ inte sova om jag känner mig minsta kissnödig. jävla problem.


   
SvaraCitera
penja

 

kissa hjälper inte i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa potta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra att så många håller me mig. jag håller mig kissnödig sålänge som möjligt. hata att gå på toa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar bli törstig istället 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fungerar inte så. Ändå är min fina mormor jättepå om att jag ska gå på utedasset innan sovdags.Glad


   
SvaraCitera
kachin

det är ju standard att kissa innan
tömmer man blåsan väger man mindre
därmed minskar förslitningen på madrassen och den kommer hålla mkt längre Glad


   
SvaraCitera