Aviseringar
Rensa alla

kittla!


Och min familj använder kittel som hot typ 🙁 Sen är jag den svagaste (näst då om man räknar med mamma) i familjen så jag har ingen chans! Så det blir inte lika kul då 🙁 Och min mamma dampar när man kittlar henne... hehe :3 Min syster och pappa är värst och man hinner inte ens fly >:( 


   
SvaraCitera

fyfan jag är så jävla kittlig, ni anar inte, hatar att alla vet om det också. blev kittlad riktigt mycket av en killkompis en gång så jag råkade sparka honom så han fick pungvred 


   
SvaraCitera

det är kul


   
SvaraCitera

Läste Katla, blev besviken. Ledsen


   
SvaraCitera
mynona

jag är inte lika kittlig numera som jag var förut. 


   
SvaraCitera
höna

är  askittlig. hatar att kunna bli kittlad men inte kunna kittla tillbaka pga personen ej är kittlig!!!!


   
SvaraCitera

höna:
är  askittlig. hatar att kunna bli kittlad men inte kunna kittla tillbaka pga personen ej är kittlig!!!!

brukar du bli kissig när du blir kittlad? skäms inte nu. vissa blir det. helt normalt..


   
SvaraCitera
höna

the_fat_one:

brukar du bli kissig när du blir kittlad? skäms inte nu. vissa blir det. helt normalt..

nej :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
är  askittlig. hatar att kunna bli kittlad men inte kunna kittla tillbaka pga personen ej är kittlig!!!!

Ööh.. är grymt kittlig..


   
SvaraCitera
höna

jackass91:

Ööh.. är grymt kittlig..

ok


   
SvaraCitera
seasaw

varför är vissa kittligare än andra
varför vill vissa kittla mer än andra


   
SvaraCitera

panikångest


   
SvaraCitera

seasaw:
varför är vissa kittligare än andra
varför vill vissa kittla mer än andra

Livets stora gåtor.


   
SvaraCitera

höna: är  askittlig. hatar att kunna bli kittlad men inte kunna kittla tillbaka pga personen ej är kittlig!!!!

Precis, o alla vet att man är superkittlig. Så de petar på en och kittlar en hela tiden. O sen kan man aldrig ge igen eftersom man är för svag och de inte alls är lika kittliga 


   
SvaraCitera

LillaTjejen:

Precis, o alla vet att man är superkittlig. Så de petar på en och kittlar en hela tiden. O sen kan man aldrig ge igen eftersom man är för svag och de inte alls är lika kittliga 

*kittlar dig*


   
SvaraCitera