Aviseringar
Rensa alla

Kjaereste


Ämnesstartare

säkert mig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ju så många vackra kvinnor härRodnar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske bell!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmmm....jag vill ha.........vet inte 🙁 fan. Vill ju säga någon så att "Patrick Bateman" sägerrrr..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ha plato ; $

Säg nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror patrick blatteman är lite sugen på bell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG VET! Fasiken verkar gullig Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen aning  ,ingen här på Um vad jag vet 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: ingen kommer att säga såvida de inte redan har ett förhållande med personen men det vore kul att föreställa sig hur det skulle vara om folk faktiskt vågade!

MM verkar tyvärr så 🙁 ja det hade varit kul! Denna tråden känns som en mer vågad tråd än t.ex. cuzicans um crush tråd. Här vågar ingen säga nåt ju 🙁

FruLiten: var ganska säker på att du var sugen på caroline, känns som du lyckats smöra in dig där

Haha Galen

FruLiten: halva inne så att säga

Busigt...

ditt bästa jag: säkert mig

Haha njae. fast är nyfiken på vem du är. Trodde först amsi men det känns avlägset nu

Stekaren: Finns ju så många vackra kvinnor här

Finns många vackra människor här 🙂

sicilianmind: jag

Haha, blev positivt överraskad över din kommentar i din tråd på vad du tyckte om folk men nope 🙂

Carolineelisabeth95: Hmmm....jag vill ha.........vet inte 🙁 fan. Vill ju säga någon så att "Patrick Bateman" sägerrrr..

Mohahaha Skadeglädje

kukoxo: Vill ha plato ; $

Säg nu

Du får vara mer övertygande!

sicilianmind: tror patrick blatteman är lite sugen på bell

Folk säger roliga gissningar Galen

Carolineelisabeth95: JAG VET! Fasiken verkar gullig

Är inte fasiken en tjej? Galen

Aaron: Har ingen aning  ,ingen här på Um vad jag vet 😛

🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför känns det avlägset?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: varför känns det avlägset?

Sist jag och amsi snackade var det inte så trevligt typ men du har varit trevlig, klart amsi kan vara trevlig men tror inte amsi plötsligt skulle bli trevlig mot mig för jag var rätt dum så därför känns det avlägset att du är amsi. Typ 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha, blev positivt överraskad över din kommentar i din tråd på vad du tyckte om folk men nope 🙂

men hjärtat jag menade att jag är min käresta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Sist jag och amsi snackade var det inte så trevligt typ men du har varit trevlig, klart amsi kan vara trevlig men tror inte amsi plötsligt skulle bli trevlig mot mig för jag var rätt dum så därför känns det avlägset att du är amsi. Typ 🙂 

😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns många vackra människor här 🙂

Aa men är med 100% säkerhet straight. Har inga problem med bögar missförstå mig inte, men är helt säker på min egen läggning 🙂


   
SvaraCitera