Aviseringar
Rensa alla

kjiesfjkhddcx


Ämnesstartare

jag vill att någon ska sticka hål på min bubbla och göra mig levande igen och få mig sluta ljuga

[rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är mytoman till yrket, så kan inte hjälpa dig där. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

*poff*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Är mytoman till yrket, så kan inte hjälpa dig där.

[cry]

enni:

*poff*

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

[love]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

House säger: Alla ljuger.


   
SvaraCitera

Va ljugeru om?? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Va ljugeru om??

Hur jag mår. Inte här, men "i verkligheten".


   
SvaraCitera

kraamisz:

Hur jag mår. Inte här, men "i verkligheten".

Aha okej. Ja samma här men det är väl en bra lögn. De flesta skulle nog bara bli besvärade av sanningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Aha okej. Ja samma här men det är väl en bra lögn. De flesta skulle nog bara bli besvärade av sanningen.

Bra?


   
SvaraCitera

kraamisz:

Bra?

Ja eller det beror väl på inför vem. Men finns många s.k vänner som skiter i en om man har för stora problem, då är man bara jobbig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja eller det beror väl på inför vem. Men finns många s.k vänner som skiter i en om man har för stora problem, då är man bara jobbig.

Då får man väl vara jobbig. Bättre än att hålla på och hitta på saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja eller det beror väl på inför vem. Men finns många s.k vänner som skiter i en om man har för stora problem, då är man bara jobbig.

Okej, men det är inte det jag menar. Jag kan inte ens säga sanningen till de som jag vet bryr sig om mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

De flesta skulle nog bara bli besvärade av sanningen

El Guaje:

Men finns många s.k vänner som skiter i en om man har för stora problem, då är man bara jobbig.

Oja... Här kan jag hålla med om detta. Du är inte ensam om att säga och känna så. Har varit med om flera personer över åren som sagt precis samma sak - kompisar som är kompisar så länge man mår bra, o sen skiter i en så fort man mår... mindre bra. Fattar inte hur man kan vara så jävla självisk. Förstår mig inte på folk så mycket längre. Är ibland jävligt trött på folk


   
SvaraCitera