Aviseringar
Rensa alla

Kjol paket Volvo 740!!!


Ämnesstartare

Tjenare. jag har precis köpt en 740 A-Traktor. och undrar vart man kan få ta i kjol paket till just 740. letat överallt men säljs ingenstans. [rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daddy Cool:

från COLLEX STYLING.

[y]

OF 5:

http://www.hallsjostyling.com

[y] typ sånt jag letade efter! [bigsmile]


   
SvaraCitera

andlin103:

[y]

Vad är det för årsmodell på bilen (traktorn) du köpt? Hur långt har den gått? Vad sitter det för motor i den? Turbo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daddy Cool:

Vad är det för årsmodell på bilen (traktorn) du köpt? Hur långt har den gått? Vad sitter det för motor i den? Turbo?

en 87a, ca 30 000 mil, b230f, nope ingen turbo! [crazy]


   
SvaraCitera

andlin103:

en 87a, ca 30 000 mil, b230f, nope ingen turbo! [crazy]

Coolt. [smile] Trots att jag har AB-kort skulle jag vilja få tag i en bra A-traktor. Enda híndret är att det aldrig går att få en A-traktor skattebefriad även om den den rent åldersmässigt (30 år) skulle klassas som veteranfordon. Däremot en gammal "riktigt" traktor klassas däremot som veteranfordon vid 30 års ålder och blir skattebefriad liksom självfallet alla vanliga bilar. Men som sagt... inte en ombyggd bil typ A-traktor. [sad]

Vägskatt suger. [mad]


   
SvaraCitera

Daddy Cool:

Vägskatt suger. [mad]

Sluta använda våra vägar då gnällpelle.[no-no]


   
SvaraCitera

aristoteles:

Sluta använda våra vägar då gnällpelle.[no-no]

Nej, eftersom jag betalar vägskatt både för bil och MC så fortsätter jag att köra på vägarna så mycket jag kan. Men jag blir jävligt förbannad när mina och andras vägskatter INTE går till underhåll, upprustning och nya motorvägar UTAN går till annat för oss bilägare totalt ointressanta investeringar. Ex till att hålla det svenska järnvägsnätet igång och för inköp av bussar till kollektivtrafiken. [mad] [mad] [mad]

Då bli DADDY COOL jävligt förbannad!!! [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad]


   
SvaraCitera

Daddy Cool:

Då bli DADDY COOL jävligt förbannad!!!

Buhu, flytta då om du är missnöjd[rolleyes]


   
SvaraCitera

aristoteles:

Buhu, flytta då om du är missnöjd[rolleyes]

Nej, jag tillhör inte dom som flyr från landet och blir en flykting bara för att vi har inkompetenta politiker som lägger mina och andras vägskatter där de definitivt INTE hör hemma. Utan då lägger jag hellre min röst vid nästa riksdagsval på det parti som låter vägskatterna gå till just vad de är ämnade för dvs för underhåll av vägar, nybyggnad av vägar och motorvägar, införande av alkolås i alla bilar mm.


   
SvaraCitera

Daddy Cool:

införande av alkolås i alla bilar mm.

Och förbud av a-traktorer på allmänna vägar?[cool]


   
SvaraCitera

aristoteles:

Och förbud av a-traktorer på allmänna vägar?[cool]

Vem har påståt det? Det finns nog bara i din sinnesvärld eller kanske i dina drömmar. Det enda förbud jag vill ha och som jag också vill ska efterlevas är inga alkoholpåverkade förare ute på vägarna. Sedan är det skit samma vad de framför för fordon... personbil, MC, långtradare eller A-traktor. Noll gräns vid ratten! Helst inga fulla individer över huvud taget ute på offentlig plats men jag vet att det är en utopi. [sad]


   
SvaraCitera

är inte kjol lite tjejigt?


   
SvaraCitera

qazedctgb:

är inte kjol lite tjejigt?

Nu ligger ju ditt inlägg under "Bil / MC / Motorsport" och "Kjol paket Volvo 740" så jag antar att du inte syftar på en kjol på en kille/man därför det är jävligt transigt. [bigsmile]

Både spoiler och kjolpaket kan om de är framtagna i en vindtunnel förbättra bilens anläggningsyta mot vägen. Nu har jag väl svårt att tänka mig att just TS har tänkt montera kjolpaket av just den anledningen eftersom han tänkt sätta det på ett fordon vars topphastighet är 30 km i timman dvs han blir i princip omkörd av både mopeder och vanliga trampcyklar. [smile]


   
SvaraCitera