Aviseringar
Rensa alla

KK eller kompis -- hjälp!


detberorpå:

Ja, det är ju det jag menar. Inte många är så djävla seriösa i den åldern därför riskerar oftast en person, som kanske är mer seriös, att bli sårad.

Man riskerar alltid att bli sårad, oavsett hur gammal man är.


   
SvaraCitera

Roll on:

Man riskerar alltid att bli sårad, oavsett hur gammal man är.

Ja, har jag sagt annat eller?
Men risken är större då ena partnern är omogen vilket människor oftast är i relativt, heh, ung ålder[rolleyes]


   
SvaraCitera

detberorpå:

Ja, har jag sagt annat eller?
Men risken är större då ena partnern är omogen vilket människor oftast är i relativt, heh, ung ålder[rolleyes]

Så man ska leva i celibat tills man är "mogen"? Bättre att bli erfaren så att man undviker misstag i framtiden.


   
SvaraCitera

Roll on:

Så man ska leva i celibat tills man är "mogen"? Bättre att bli erfaren så att man undviker misstag i framtiden.

Men snälla, jag har inte yttrat mig om det.
Jag menade att man inte ska ta förhållanden för givet.


   
SvaraCitera

detberorpå:

Men snälla, jag har inte yttrat mig om det.
Jag menade att man inte ska ta förhållanden för givet.

Då formulerade du dig (återigen) dåligt.

detberorpå:

Är du i min ålder bör du inte skaffa förhållande iaf.


   
SvaraCitera

Roll on:

Då formulerade du dig (återigen) dåligt.

Lägg märke till ordet Bör.


   
SvaraCitera

detberorpå:

Lägg märke till ordet Bör.

Fortfarande lika dumt.


   
SvaraCitera

Roll on:

Fortfarande lika dumt.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoless:

han skrev idag och frågade om vi skulle hitta på något. Vi kunde inte vara hos han, och när vi inte kunde vara hos mig så föreslog jag att fika istället. Då kunde han helt plötsligt inte ses för att han skulle "plugga", haha.

Nu ska vi inte dra några slutsatser här.
Men ifall man är riktigt intresserad brukar man väl prioritera en träff före plugg? Och då det var hans idé från första början låter det lite konstigt med att han helt plöstligt inte tyckte det passade längre.

Om du frågar om han vill hitta på något imorgon. Så kan du även passa på att komma med ett förslag på vad ni kan göra. Är han intresserad kommer han troligen svara att det låter som en bra idé.


   
SvaraCitera

Slappna av / fråga om ni kan ses en annan dag / fråga om du undrar något.

Kommunikation löser mycket. [party]


   
SvaraCitera

Idoless:

men han skrev idag och frågade om vi skulle hitta på något. Vi kunde inte vara hos han, och när vi inte kunde vara hos mig så föreslog jag att fika istället. Då kunde han helt plötsligt inte ses för att han skulle "plugga",

Ni är alltså inte kompisar.


   
SvaraCitera