Aviseringar
Rensa alla

KK med en vän?


Ämnesstartare

Jag och en kille har känt varandra i ca 4 år och vårt gemensamma samtalsämne har alltid varit sex.
Framtills en månad sen så har han haft ett och samma förhållande under hela tiden vi har känt varandra, men nu så hade hon tappat känslorna och gjort slut. Han verkar inte det minsta ledsen över det utan är sitt vanliga flörtiga jag.

Under vissa perioder av deras förhållande så smsa vi dagligen och chatta ofta på msn, han berätta ofta hur snygg han tyckte att min kropp var och massa. Detta kanske egentligen inte är viktigt men tänkte mest få fram att vi alltid har haft sexämnet gemensamt. Sen vissa perioder så snackade vi inte ett skit, det kan ha blivit att jag skaffade förhållande eller att samtalen bara tog stopp.

Hur som helst så har vi kommit tillbaka till en utav våra perioder och smsar och chattar igen. Men nu har detta hela gått ett steg längre, han vill att vi ska träffas och ha sex. Han har alltid skämtat om det, då han hela tiden haft förhållande, men nu när han är singel så är han verkligen seriös. Jag som alltid har skämtat tillbaka trodde att det var skämt även denna gång men hade fel.

Nu så vet jag inte vad jag ska göra, jag har alltid velat ha ihop det sexuelt med honom, men det kan ha varit pga tanken att det inte gick. Nu när jag "får" så vet jag inte om jag vågar. Jag har fått stämpel som "fröken perfekt" utav mina föräldrar och vänner och alla skulle flippa ut ifall jag skulle välja att bli kk och det kom fram. Han skriver även att han vill vara "seriös" dock inte i benämningen att vilja ha ett förhållande men han vill vara mig "trogen" genom att bara ha mig.

Grejen är den nu att jag inte har haft förhållande på flera år då jag sist blev så sårad och därför vill jag inte ha förhållande för att kunna bli sårad igen, men ändå så är jag som vilken annan mänsklig varelse rätt intresserad av sex. Jag har dock bara haft det med ett fåtal och det har alltid varit i förhållanden.

Så min fråga/fundering är ifall jag nu ska våga mig in i ett kk-förhållande?
Vad finns det för nackdelar? fördelar?
Borde jag avstå?


   
Citera

ligg med honom bara. avgör sen [cool]


   
SvaraCitera

savjoh:

Jag som alltid har skämtat tillbaka trodde att det var skämt även denna gång men hade fel.

Killar skämtar aldrig om sånt. Utan att man innerst inne vill.

Du verkar vara en ganska osäker tjej, bäst att avstå då!
[crazy]

savjoh:

Vad finns det för nackdelar? fördelar?

Finns ju ju en risk att han har lite kuk och är allmänt dålig på att knulla. hur skulle du då känna? [cute]


   
SvaraCitera

Försökte det med en tjejkompis för inte så länge sen faktiskt, allt var utmärkt tills hon kom ut med att hon var förälskad i mig. Det ledde till ett helvete. Jag var och fortfarande är inte ute efter ett förhållande vilket hon var. Om du har otur blir det för sent så de inte kan släppa taget om dig. Jag avråder dig från det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha det låter så enkelt, ah kanske borde jag bara "göra det" [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej så jag borde avstå alltså - just för känslobiten är jag inte så orolig för det är sex och har alltid bara varit sex som varit vårt gemensamma samtalsämne och intresse.


   
SvaraCitera

Ligg med honom, är han bra fortsätter du ligga.[party]


   
SvaraCitera

Fördelar:

Sex. Sex är nice.

Nackdelar:

Jobbigt om nån inte fattar att det bara är kompis och sex som gäller utan börja försöka kontrollera den andre och tvinga in den i ett förhållande.


   
SvaraCitera

Om du inte vill ha ett förhållande så. ytterst sällen någon av de två inte faller för den andra. Det verkar som att han gillat dig ett tag. Om han gör det och du har sex med han kommer han ta dig för givet. Och då blir det ett sjuhelvetes kalas. Det är inte så simpelt som det låter. Sen så kan du ju ha tur inte utsättas för något sånt här skit och bara ha någon att sexa lite då och då och njuta av livet.


   
SvaraCitera

Gör det du känner för. Är ju inte som att vare sig föräldrar eller vänner behöver veta.


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Jobbigt om nån inte fattar att det bara är kompis och sex som gäller utan börja försöka kontrollera den andre och tvinga in den i ett förhållande.

Detta


   
SvaraCitera

hade killkompisen varit snygg hade jag ej avstått


   
SvaraCitera

accepterar du de konsekvenser det kan leda till så är det väll bara knulla på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja nej detta skulle jag enbart för en gångs skulle göra för min skulle. Jag har alltid blivit klassad som fröken perfekt, och jag känner nästan att det är dags att göra någonting "fel" och faktiskt bryta lite mot reglerna.


   
SvaraCitera

Ligg lite. Du behöver det.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Läste inte texten.. Ska göra nu och komma med uttalande sedan.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hmm okej. Fråga honom vad det är han är ute efter.
Vill han bara vara kk, kör hårt!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Om det känns rätt.


   
SvaraCitera