Aviseringar
Rensa alla

KK "problem"


Ämnesstartare

Tjenare!

Jag vet inte riktigt hur det här gick till, men på nåt jävla vänster har jag i alla fall 1 brud som jag dejtar nu, och även 3 kks.

Jag vet att en kk relation är "bara sex", men på något sätt stör det mig att en av mina kks har en annan kk förutom mig. Men när det gäller mig själv så har jag inget problem alls att vara med flera.

Någon som kan få ihop varför jag tänker o tycker såhär? My brain isn't working! [tard]


   
Citera

llooll:

Men när det gäller mig själv så har jag inget problem alls att vara med flera.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

[zzz]

I know! >.<
Därför borde jag inte bry mig vad hon gör eller hur?
Ändå gör jag det..


   
SvaraCitera

llooll:

men på något sätt stör det mig att en av mina kks har en annan kk förutom mig.

För att den mer primitiva delen av din hjärna säger dig att du har "erövrat" honan och att det är endast du som får para dig med henne?


   
SvaraCitera

jag violl ej att min kk har sex med någon annan utan skydd iaf vill ej ha slynsjukdomar så de bör du vara noga med om ni har oskyddat


   
SvaraCitera

jag håller med angelize [tard]


   
SvaraCitera

llooll:

Tjenare!

Är ditt problem ett problem eller ett sätt att skryta om hur mycket sex du har? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Är ditt problem ett problem eller ett sätt att skryta om hur mycket sex du har? [tired]

Jag bryr mig faktiskt inte om vad andra tycker om mig, och jag är inte ute efter att skryta om vilka jag ligger med på ett forum. Jag förklarade situationen som den var, och undrade varför jag tänker som jag gör.

Angelize:

jag violl ej att min kk har sex med någon annan utan skydd iaf vill ej ha slynsjukdomar så de bör du vara noga med om ni har oskyddat

Jag kör typ alltid kondom, trots att det suger..!


   
SvaraCitera

llooll:

Jag kör typ alltid kondom, trots att det suger..!

gr8


   
SvaraCitera

llooll:

Jag

llooll:

suger

llooll:

alltid

llooll:

med

llooll:

kondom

llooll:

llooll:

forum

Det har väl inte med någonting att göra. Han går offtopic! MODS! MODS!! VARNA HONOOOOOM

Kunde inte låta bli[blush]

Tihi


   
SvaraCitera

llooll:

Men när det gäller mig själv så har jag inget problem alls att vara med flera.

llooll:

Någon som kan få ihop varför jag tänker o tycker såhär? My brain isn't working! [tard]

Det är för att biologiskt så kan hon bli gravid med en annan kille. Du kan endast göra andra gravida.

Inte konstigt att tjejer förlåter otrogenhet lättare..


   
SvaraCitera

[sad]
Har aldrig sett poängen med att knulla runt och inte hålla sig till en och samma.


   
SvaraCitera

llooll:

typ alltid

Angelize:

gr8

[confused]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Har aldrig sett poängen med att knulla runt och inte hålla sig till en och samma.

Det är äckligt och löst.


   
SvaraCitera

Distrust:

Det är äckligt och löst.

Mjo. Vad vinner man på det förutom att inse hur olika människor är under ett samlag? Istället för att ha en och samma person som man kan öva med och kommunicera med tills man vet hur den andra vill ha det. Istället för "Ja juste. Du var Erika, eller hur? Tycker du om kyssar i nacken eler BDSM?"


   
SvaraCitera