Aviseringar
Rensa alla

Kk


Ämnesstartare

Hej jag undrar vadni har för erfarenheter med att ha en KK? Eftersom jag nu ett tag haft en och han är 6 år äldre än mig.  han utnyttjar mig verkligen inte trots ålderskillnaden


   
Citera
Ämnesetiketter

Så du är 14 och han 20? Om vi bortser från den olagliga aspekten så tror du han fortfarande kommer vara intresserad av dig om du inte skulle vilja ha sex med honom längre? 


   
SvaraCitera

Polsk Tango:
Så du är 14 och han 20? Om vi bortser från den olagliga aspekten så tror du han fortfarande kommer vara intresserad av dig om du inte skulle vilja ha sex med honom längre? 

Har inte så stor koll på detta, men är inte grejen med kk liksom att man ska ha just sex, i så fall är det väl hela världen om en kk inte skulle vara intresserad av en om man slutar vilja ha sex med honom/henne?


   
SvaraCitera

Har ingen aning, aldrig haft en.
Poängen med att vara KK är ju enbart att knulla och inte ha en djupare relation än så.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: Poängen med att vara KK är ju enbart att knulla och inte ha en djupare relation än så.

Precis så tänkte jag med.


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen:

Precis så tänkte jag med.

Glad


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Glad

Fast jag missade så klart att skriva ordet ej (ej hela världen skulle det va) i mitt första inlägg, blir så irriterad när jag märker att jag gjort fel först när det gått för lång tid för att redigera...ShockeradFörvirrad


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen:

Fast jag missade så klart att skriva ordet ej (ej hela världen skulle det va) i mitt första inlägg, blir så irriterad när jag märker att jag gjort fel först när det gått för lång tid för att redigera...ShockeradFörvirrad

Ah jobbigt, ingen fara nu skrev du det och mer eller mindre rättade till problemet iaf. Glad


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen:

Har inte så stor koll på detta, men är inte grejen med kk liksom att man ska ha just sex, i så fall är det väl hela världen om en kk inte skulle vara intresserad av en om man slutar vilja ha sex med honom/henne?

Förvisso men eftersom TS sa att han inte utnyttjar henne.


   
SvaraCitera

Polsk Tango:

Förvisso men eftersom TS sa att han inte utnyttjar henne.

Men jag tänker att det kanske inte riktigt kan handla om att utnyttja om båda är med på att det bara ska vara knull och ingenting mer.


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen:

Men jag tänker att det kanske inte riktigt kan handla om att utnyttja om båda är med på att det bara ska vara knull och ingenting mer.

Rent juridiskt är det dock fortfarande ett utnyttjande oavsett.


   
SvaraCitera

Polsk Tango:

Rent juridiskt är det dock fortfarande ett utnyttjande oavsett.

Rent juridiskt är det kanske det, men två personer emellan kanske ingen av dem känner och uppfattar det så. Men ja, det beror nog lite på vad man går efter.


   
SvaraCitera

jag hade en kk som jag faktiskt splittade upp med för bara några månader sen. Han var också sex år äldre än mig, och jävlar vilket sex vi hade... det var det bästa ja har upplevt! Men det blev tillslut att efter sex månader så började jag få känslor för honom och då vi redan innan hade bestämt att sluta om någon av oss började få känslor så slutade vi att ses, vilket tog hårt på mig... Så, så länge man har regler och grepp om det, eller vad man ska säga så tycker jag att det helt okej


   
SvaraCitera
Mua
 Mua

Skulle nog inte säga att jag haft en kk då jag blir extremt uttråkad av att ha sex med människor jag inte har några sorts känslor för flera gånger. Anledningen till det är nog att det inte finns någon spänning i det. Man vet att man kommer ha sex och destu fler gånger man träffar människan destu mindre förspel blir det. Förspel är ju höjdpunkten, om man inte lyckas komma såklart... Vilket ingen utan mitt ex lyckats med. Tycket det blir roligare att utforska något nytt i sådana fall. Mer spänning i det. 🙂


   
SvaraCitera

Jag har haft ett ex antal kk partners tidigare och jag som är en tjej som gillar att vara singel (no strings attached) så tyckte jag det var både skönt och praktiskt/effektivt. Man får sin njutning utan några som helst komplikationer/problem. Det man dock ska tänka på är att snacka med varandra. Bestämma vad som är ok och inte. Och så fort någon får känslor för den andre så måste man snacka om det och se hur man ska hantera situationen. Kommunikation är nog nyckeln i en kk relation skulle jag säga. 

En annan viktig sak att tänka på är att kolla upp sig för könssjukdomar regelbundet. Först för att se så att din kk inte har något som denne smittat dig med men också ifall din kk ligger med andra eller om du skulle göra det och råka smitta varandra sedan. 


   
SvaraCitera