Aviseringar
Rensa alla

KK?


Ämnesstartare

HejJag är 99:a. En tjej som är 95:a har frågat om jag vill vara kk med henne. Jag är oskuld och hon har lite erfarenhet. Borde man köra på eller "spara" sig? Jag är helt lost i denna fråga. Jag vill men samtidigt känner jag att det kanske skapar problem. Tjejen i fråga kan var lite oberäknelig. Hur brukar sådana här relationer sluta? Vet att det är väldigt individuellt men jag frågar ändå för att se vad ni lite mer erfarna har att säga i frågan. Angående hennes ålder. Jag har inga problem med att hon är 4 år äldre. Tror att det är bättre, att hon hanterar det lite mer moget än vad någon i min egen ålder kanske skulle göra. Förövrigt så brukar jag umgås med äldre. Tack för hjälpenHa dä


   
Citera

Detta kan endast du bestämma. Använd kondom och gör inget du inte vill.


   
SvaraCitera

Merideus: det kanske skapar problem.

låter som en vettig orsak till att avstå

but who am i to judge


   
SvaraCitera

låter som för stor ålderssskillnad tycker jag men vad vet jag


   
SvaraCitera

eller det kanske inte spelar så stor roll. bara att köra!


   
SvaraCitera
Lod
 Lod

Om du vill, så gör. Och problem och problem... Om du vill leva ett liv utan problem måste du nog sluta leva.


   
SvaraCitera

Ingen av oss här på forumet kan avgöra vad som är bäst att göra i ditt fall, den enda som vet säkert är du själv. Känn efter. Vill du, så kör. Om du inte vill så kom ihåg att det kommer fler chanser i livet, du behöver inte ta första bästa om du inte känner att du verkligen vill. 


   
SvaraCitera

De e inte alla som får en så här bra chans, ja skulla jag säga 🙂


   
SvaraCitera
Yaren

Du är byxmyndig och kan samtycka till sex. Så på den planen har vi inga problem.
Det här med oskuld och att spara sig är alltid en knepig fråga. För vissa är det jätteviktigt att göra det med den verkliga rätta, men asså sån stor grej är det inte. Om du är säker, vill och tjejen är schysst så kör då. Men det bestämmer du! 


   
SvaraCitera

isola:
Detta kan endast du bestämma. Använd kondom och gör inget du inte vill.

Amen.


   
SvaraCitera

det är bara okej om hon har bra musiksmak


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Jag håller med alla andra här i tråden. Ser hon schysst ut och verkar nice, och du vill göra det - så gör det! 

Dock vill jag smälla er allihopa på fingrarna då ingen här inne tar upp att hon med stor säkerhet kan skämta med dig. Hon kanske inte ens vill själv, utan vill bara skoja med dig och skämma ut dig. 

Jag skulle personligen avstå, och istället vänta med att förlora oskulden med någon som du faktiskt älskar, och som älskar dig lika mycket tillbaka, och som du har ett seriöst förhållande med. 

Detta är bara min åsikt, men tänk dig noga för! 🙂


Kontakt: HardOneInfo@gmail.com


   
SvaraCitera

Jag letar kk!  Pm 🙂


   
SvaraCitera