Aviseringar
Rensa alla

Klackar


Ämnesstartare

majsoo:

va ska man sätta ner först då? 😮

Hälen (fast det ska ju inte vara extremt). Det är lätt att an sätter ned hela på en och samma gång och det ser ungefär ut som en misslyckad häst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hälen

okej men de tror ja ja gör 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle jag aldrig vilja ha. jag är 170, palla bli längre 🙁

(sen att jag lär kämpa med så höga klack är en annan sak)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, jag tycker inte att det blir för långt. sålänge du kan gå i klackarna dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har altid ett par sor som 9,5cm klack å ja e 167-168 typ.. ja tycker de e jätte snyggt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Överraskande nog så är det väligt enkelt att stå i dem. Det är jobbigare att gå utan att svaja med fötterna.

Sulta mig din jävel! Mina fingrar är kalla.

jo om de e smal klacka så svajar de ju mer. men om de en rätt tjock så e de lättre. de e lättare att gå i ett par skor med 10cm tjock klack en 5cm smal klack. tycker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondiieee:

jo om de e smal klacka så svajar de ju mer. men om de en rätt tjock så e de lättre. de e lättare att gå i ett par skor med 10cm tjock klack en 5cm smal klack. tycker jag

Jo, det är logiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det beror på:
1. hur du klarar av att bära upp din längd i vanliga fall
2. hur du går i skorna
3. hur långa människorna du brukar umgås med är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

3. hur långa människorna du brukar umgås med är.

Är du helt fucked up? Så du sitter alltså och säger att man inte ska ha på sig klackar om man umgås med kortare personer?!

Självklart ska du ha klackar, assnyggt så go for it!
Är själv nästan 180 och har höga klackar.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oroligtjej:

Är du helt fucked up? Så du sitter alltså och säger att man inte ska ha på sig klackar om man umgås med kortare personer?!

ja. det beror på hur pass nöjd hon är med att vara lång. jag är själv 170, och jag har typ bara kompisar som är 160, så det känns fett konstigt att leka flaggstång. du verkar gilla att vara lång, så då känns det ju bra för dig att gå på klackar.
för mig funkar det inte, då mina ben liknar johan palms när jag har klackskor. dessutom råkar jag ibland få taskig hållning o grejer, då äre inge snyggt, SPECIELLT INTE om man är lång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge du kan gå i det, gör det! Snyggt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera