Aviseringar
Rensa alla

Kladdigt en dag efter man fått sperma i sig


Slashy:

nej

Precis som jag trodde. Därför var det mer ett sarkastiskt "bög" med tanke på att du tyckte att någonting som flytningar var äckligt. Som att jag skulle skrika euw till försats eller något.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Som att jag skulle skrika euw till försats eller något.

Lite skillnad på flytningar och försats 😛

Och även om det förstnämnda förekommer ofta är det ändå lika nasty. du behöver ju inte ta åt dig


   
SvaraCitera

enkaka:

ite skillnad på flytningar och försats 😛

Och även om det förstnämnda förekommer ofta är det ändå lika nasty. du behöver ju inte ta åt dig

Tar inte åt mig, jag tycker bara att ordet flytningar har fått en "euw"-stämpel fastän det inte alls är äckligt. Det är knappast mens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så brukar det vara för mig med ibland.. riktigt äckligt faktiskt :S


   
SvaraCitera

Harpyja:

tycker bara att ordet flytningar

vet du, jag vill helst förneka att både det och mens finns. även om man varit med om det så är det såna minnen man trycker undan. det och om man blivit slagen som barn.

mens på vissa tjejer har varit... om hon precis får det nån morgon när man ska ha sex. det är traumatiserande...

[tard]

jag ryser och får spykänslor bara jag tänker på det...

det e så vidrigt, naturligt, men det är snor också. inte fan är det nåt man vill... ne... usch!

huh!


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

huh!

Okejdå[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

jag ryser och får spykänslor bara jag tänker på det...

haha jaa oj stackars er killar som får se det.. tänk på oss tjejer som måste stå ut med skiten varje månad!!


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

jag ryser och får spykänslor bara jag tänker på det...

håller med
och jag är tjej


   
SvaraCitera

Harpyja:

Okejdå[tard]

jag va tvungen att kolla ditt fotoalbum för att få nåt annat att tänka på, fortfarande sjukt snygga bilder! [love]

youmademe:

stå ut med skiten

det måste man om man är ihop med en tjej också. nån annans äckel är ju alltid mer motbjudande än det eg...

ne

ska inte ens börja prata om det

huh! *ryser på ett obehagligt sätt*

[tard]


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

jag va tvungen att kolla ditt fotoalbum för att få nåt annat att tänka på, fortfarande sjukt snygga bilder!

Off topic[no-no]
Tack ändå.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Off topic[no-no]

väldigt on topic, säger en del om hur päckel äckel det är...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
JAG ÄLSKAR ATT BRUDARNA I TRÅDEN TOG FAN ILLA VID SIG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tejp


   
SvaraCitera

usch, alltid skall ni tjejer hålla på att äckla er[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör in en tampong då efter sex, det drar åt sig all vätska och du behöver inte oroa dig för kladd i trosorna eller i sängen (y)


   
SvaraCitera