Aviseringar
Rensa alla

Klädbytar-dag?


Ämnesstartare

Finns det någonstans i Malmö det arrangeras klädbytardag? Har för mig att jag sett det i tidningen nån morgon men jag bläddrade snabbt förbi.

Eller finns det loppis där man gratis kan smita in och få sålt lite kläder?

För jag har nämligen en hög med nästan oanvända kläder och som fattig student tar det lite emot att ge bort ALLA till endast välgörenhet. En del har jag redan gjort nämligen, är inte girig, bara låginkomstagare så att säga....

Det bästa hade ju varit om någon kunde tipsa om någonstans där man kunde få ge bort alla dessa klädesplaggen, men samtidigt fått tillbaka nya? Alltså begagnade ja, men nya för mig om du förstår vad jag menar [smile]

Förslag anyone?


   
Citera

Fluorette:

För jag har nämligen en hög med nästan oanvända kläder och som fattig student tar det lite emot att ge bort ALLA till endast välgörenhet. En del har jag redan gjort nämligen, är inte girig, bara låginkomstagare så att säga....

ta dom finaste och sälj på tradera annars 😛


   
SvaraCitera

Sälj/byt dom på nätet. Tradera, blocket, klädforum, vad som helst.

Eller anordna själv ett event där ni är ett gäng som träffas och byter kläder. Bjud med vänners vänner och dyl.


   
SvaraCitera

Hade velat ha en byteshandelstråd på UM. Vore grymt. Undrar om vi gemensamt kan övertala A/U/M att gå med på en sådan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebu kan säkert tänka sig att betala för ett par använda trosor om du skickar ett PM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Hade velat ha en byteshandelstråd på UM. Vore grymt. Undrar om vi gemensamt kan övertala A/U/M att gå med på en sådan?

Smart tanke! Om det blir röstning stöttar jag lätt den idén 🙂


   
SvaraCitera

KingGurka:

Hade velat ha en byteshandelstråd på UM. Vore grymt. Undrar om vi gemensamt kan övertala A/U/M att gå med på en sådan?

Vore sjukt roligt. Byta saker mot saker, så att säga. Inga pengar inblandade.

Åtta:

Åtta

Genomförbart? Högst osannolikt, kanske, men den som frågar...


   
SvaraCitera
Åtta

Ögon i en plåthink:

Genomförbart?

Jag har redan skapat en sakbytartråd. Det verkade dock inte finnas något intresse för det. [sad]

Men vill ni ge det ett nytt försök så är det lugnt för mig. Dock får ej pengar vara inblandade, och UM eller dess ägare kan inte hållas ansvariga blah blah, o.s.v.


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag har redan skapat en sakbytartråd. Det verkade dock inte finnas något intresse för det. [sad]

Du kan ju länka/bumpa den, om du ids. Men, kan vi ivriga personer här alltså tolka detta som att byteshandelstrådar, såsom exempelvis en eventuell klädbytartråd är tillåtna? Trevlans.


   
SvaraCitera
Åtta

Ögon i en plåthink:

Du kan ju länka/bumpa de

Bumpad.


   
SvaraCitera