Aviseringar
Rensa alla

Kläder


Graavgardspsalm:
Venne var du bor men vet att Skövde regemente aka P4 hade förr i tiden typ någon form av "studiedag" någon gång per år där man kunde köpa, lite brôte... Underställ o grejer. 

Var längesedan, svaga minnen. Känns iofs lite osannolikt när jag skriver det ser jag nu, men ah har fan för mig man kunde köpa gamla trasor. 

Vet också att det ska finnas något stort lager, om det var Skövde eller Tidaholm... Men dom hade massa prylar när jag vart förbi någon gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Graavgardspsalm:
Venne var du bor men vet att Skövde regemente aka P4 hade förr i tiden typ någon form av "studiedag" någon gång per år där man kunde köpa, lite brôte... Underställ o grejer. 

Var längesedan, svaga minnen. Känns iofs lite osannolikt när jag skriver det ser jag nu, men ah har fan för mig man kunde köpa gamla trasor. 

Bor strax utanför skara, nära Skövde så jag är nära. Men jag får kolla up det med P4 om de fortfarande säljer grejer


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

Bor strax utanför skara, nära Skövde så jag är nära. Men jag får kolla up det med P4 om de fortfarande säljer grejer

jävlar, då är vi nästan grannar


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

Jag köpte de på mellandagsrea för 700Skadeglädjeimage_2.jpg

10893582_712705488850392_1844920045_n.jp
Jag fick mina gratis när jag gick med i hemvärnet Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjöhest:

10893582_712705488850392_1844920045_n.jp
Jag fick mina gratis när jag gick med i hemvärnet Mycket glad

Vad tjänstgjorde du som?


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

Vad tjänstgjorde du som?

Jag är hemvärnsungdom (-: 


   
SvaraCitera

Så kommer jag o ba
Fick ett par militärjeans gratis från bikbok.
Inte riktigt m90 mönster, relativt lika iaf.

Men hör med google, google brukar va bra på å svara 🙂


   
SvaraCitera
Draug

M90 e slitstarkt och fint, håller i många år om det är äkta vara.


   
SvaraCitera