Aviseringar
Rensa alla

Kläder på tjejer


Ämnesstartare

Tjao[cheers]

Vad tycker ni är snyggt på tjejer? Liksom vilka klädstilar/särskilda plagg/färgkombinationer tycker ni är fina/fula? [bigsmile]

haha[cute]


   
Citera
Ämnesetiketter

KILKLACKAR ÄR SÅ FINA!!!


   
SvaraCitera

Dagens gravida högmidjatantmode är brutalt fult. Gillar heller inte glättiga färger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stilen med en liten ful väska, brillor utan glas, blommiga och fula kjolar som börjar under tuttarna och dem där H-tröjorna från gina
osv..


   
SvaraCitera

Klänning är fint. Om man passar i det. Fanns en tjej i min klass i högstadiet som såg ut som en man. Seriöst, som en man. Hon passade inte i klänning. Fast inte i de tajta jeansen hon brukade bära heller... Linnebyxor hade hon passat jättebra i.


   
SvaraCitera

Nachac:

högmidja

är snygg på byxer.

dov färgskala, men även crazy grejor. cyber punk, retro, lite smutsigt och trasigt utan att vara trashigt. oversize och smalt. leggings är fint.

gillar överlag samma kläder på killar som tjejer, även om tjejer klär bättre i bh, och kanske spets.. även om spets kan vara 100% häftigt på killar också.


   
SvaraCitera

internet:

crazy grejor. cyber punk, retro


   
SvaraCitera

internet:

även om spets kan vara 100% häftigt på killar också.

Aldrig sett en boy i spets, tror jag.


   
SvaraCitera

Bekvämt. feminint.
Annars funkar väl det mesta.
En snygg figur är viktigare. gillar tjejer med snygga rumpor.
klä dig annars som du tycker du passar i.


   
SvaraCitera

care


   
SvaraCitera

vet inte


   
SvaraCitera

internet:

är snygg på byxer.

Tycker inte. Tycker inte det är snyggt i något sammanhang alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man klädde sig efter vad alla andra tyckte skulle man bli galen eftersom det alltid finns någon som tycker att det du har är fult, så det skulle helt enkelt inte finnas fler kläder.

ÅH! Jag har varit seriös i för många trådar nu ): måste åtgärdas, känner mig tråkig.


   
SvaraCitera

Jag hatar alla H-tröjor som 90 % av alla tjejer har...[cute]


   
SvaraCitera

strawbeerry:

H-tröjor

Är?


   
SvaraCitera