Aviseringar
Rensa alla

kläderna vi helst vill se på det motsatta könet!


kebu12:

men skäms du så mycket över mej älskling att du var tvungen att photoshoppa mej också?[sad]

din mage var inne i kylskåpet ju [sad][love]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

din mage var inne i kylskåpet ju [sad][love]

du skall gilla och vara stolt över "hela" mej[no-no] och så har du ju tagit bort all min kroppsbehåring[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

du skall gilla och vara stolt över "hela" mej[no-no] och så har du ju tagit bort all min kroppsbehåring[sad]

har bett dig att raka men du vägrar, blir ledsen när du ignorerar ju [sad]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

har bett dig att raka men du vägrar, blir ledsen när du ignorerar ju [sad]

jag är stolt över vem jag är och hur jag ser ut[no-no] tycker du också borde vara, var mest av den anledningen till att jag la ut din bild här, är stolt över hur du ser ut[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

jag är stolt över vem jag är och hur jag ser ut[no-no] tycker du också borde vara, var mest av den anledningen till att jag la ut din bild här, är stolt över hur du ser ut[wink]

åhh, true love[love][blush][blush]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

åhh, true love[love][blush]

puss och daller på magen[love][cute]


   
SvaraCitera

roughtrade:

Sen finns det förvisso snygga människor som kan gå klädda i hösäck och fortfarande vara sexiga men det är en annan och sällsynt historia.

och fula människor som är fula i precis allt, ja...
/tråd.


   
SvaraCitera

Ambivalent:

Skjortor är ett ganska självklart plagg som gör män attraktiva

[love]


   
SvaraCitera

Kostym, vilken kostym som helst


   
SvaraCitera

frisyr: renrakat är äckligt snyggt på dom med rätt skallform. Annars kort rakt hår. Blont eller brunt är väl att föredra.

Tröja: skjorta.

Byxor: vanliga svarta/mörka jeans.

Skor: spelar ingen större roll bara dom inte är bratiga, gubbiga eller på nåt annat sätt störande.


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Blont eller brunt är väl att föredra.

Jag är brune... fan.


   
SvaraCitera

mopsen:

Jag är brune... fan.

Men du är en TIK. [surprised]


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Men du är en TIK.

You don't know that for sure. [no-no]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lagom tighta jeans, nån t-shirt o grovstickad tröja. Vita converse. Eller en peak hoodie.

Fred Perry / Lyle & Scott tröjor går FETBORT! Det är bara svenssonsmärken. Då kan man lika gärna köpa på hm. Mq lurar folk, köp äkta märken ffs annars kan det kvitta!

Image

snyggt 😉


   
SvaraCitera