Aviseringar
Rensa alla

klädersplagg


Ämnesstartare

okej idag va de uprop i skolan o jag hade på mig en tshirt o en tröja o en tunn jacka o jag fick fan springa till bussen o redan då  tänkte jag att jag tog för mycket kläder! jag har nu kommit överens med mig själv att jag ska max  ha på mig 2 klädesplagg annars blir de för varmt  om jag t.e.x måste sprin ga till bussen då kan  jag ju ba lägga jackan eller koftan om rygger vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

ok 


   
SvaraCitera

ok                   


   
SvaraCitera

Morgnarna är kallare vilken årstid det än är så det är ju jättebra att ha lager på lager så du kan ta av dig tills det blir behagligt. Har du ett skåp så kan du vika ihop och ha där tills du ska hem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Morgnarna är kallare vilken årstid det än är så det är ju jättebra att ha lager på lager så du kan ta av dig tills det blir behagligt. Har du ett skåp så kan du vika ihop och ha där tills du ska hem. 

sådu mera att jag ska ha mera kläder på mig?


   
SvaraCitera

typ 10 grader på morgonen nu o ja har shorts för ja vet att de blir för varmt med långbyxor när ja ska hem


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

sådu mera att jag ska ha mera kläder på mig?

ja inte denna månad men senare 


   
SvaraCitera
Hando

Införskaffa en tjock, stickad kofta. Om den inte är allt för grovt stickad kommer den värma tillräckligt under morgonen om det inte kryper ner till mot nollan.
Blir det för varmt med den under dagen är det bara slänga den på ryggen som en stekare. Cool


   
SvaraCitera

Hando:
Införskaffa en tjock, stickad kofta. Om den inte är allt för grovt stickad kommer den värma tillräckligt under morgonen om det inte kryper ner till mot nollan.
Blir det för varmt med den under dagen är det bara slänga den på ryggen som en stekare. Cool

så kan han skaffa sig ett par snabba brillor


   
SvaraCitera