Aviseringar
Rensa alla

Klädhjälp!


Ämnesstartare

Tja, detta är mitt första inlägg eller vad man ska säga Galen Men iallafall jag undrar vilka klädtyper som skulle passa en småmullig (äppelformad) kille på 15 år ? Har verkligen ingen koll på mode det är först nu jag har börjat små intresserat mig,har ni några tips på några schysst märken ? Många menar att jag borde gå ner lite innan jag börja köpa lite små dyra kläder eller vad säger ni ? Tardig


   
Citera
Ämnesstartare

Humör, sweet, neff är väll det de flesta killar brukar ha troja. Om dom inte ska va "high class" och går med backslick, skjorta o grejer.  Välj nått du känner dig bekväm i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz: Humör, sweet, neff

Är detta "modetermer" som gemene man begriper? Mig säger det absolut ingenting. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drar på mig tissha, kedjehoodie och jeans. Det räcker för mig. Men snälla om du nu ska köpa kläder så köp något som inte är svart. Det har alla, under vintern ser man 10 killar komma in på bussen, 9 har svart vinterjacka... Köp något som inte alla andra har, det tycker jag är skojsamt vaddafall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Är detta "modetermer" som gemene man begriper? Mig säger det absolut ingenting. Galen

Vettefan, nå 'märkes' kläder. Var mer populärt i 6:an med det är en del som har det nu oxå Galen


   
SvaraCitera
Kudhos

lKjcfye.jpg

GMWflny.jpg

BQyiL9o.jpg

EBoXR2w.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leta upp jack and Jones alltid snyggast kläder enligt mig


   
SvaraCitera
Lounge

äppelformad XD


   
SvaraCitera