Aviseringar
Rensa alla

Klädstil


Ämnesstartare

Vad har ni för klädstil?Själv har jag bara det vanliga tråkiga, men vill ändra på det. Jag använder alltid svarta jeans och en kofta över eller ett linne. Men jag vill ha lite mer "tuff" stil om ni förstår vad jag menar. Det mesta i min garderob är linnen och koftor och svarta jeans. Hur får man den här lite tuffare stilen utan att behöva köpa nya kläder? Jag gillar typ slitna kläder och nitar och svart. Typ en lite rockig/punk stil. Men jag vet inte hur jag ska få den stilen. Hur klär ni er som har en lite "tuffare" klädstil? Och har ni några tips på hur man kan matcha sina kläder så att det blir en sån stil?


   
Citera
Ämnesetiketter

ingen, köper aldrig kläder

men helst sådant som ser lite sunkigt ut


   
SvaraCitera

det ska synas att jag har fastnat i 1992


   
SvaraCitera

färgglatt, paisley, hawaii osv.


   
SvaraCitera

SelfishBitch:
Vad har ni för klädstil?Själv har jag bara det vanliga tråkiga, men vill ändra på det. Jag använder alltid svarta jeans och en kofta över eller ett linne. Men jag vill ha lite mer "tuff" stil om ni förstår vad jag menar. Det mesta i min garderob är linnen och koftor och svarta jeans. Hur får man den här lite tuffare stilen utan att behöva köpa nya kläder? Jag gillar typ slitna kläder och nitar och svart. Typ en lite rockig/punk stil. Men jag vet inte hur jag ska få den stilen. Hur klär ni er som har en lite "tuffare" klädstil? Och har ni några tips på hur man kan matcha sina kläder så att det blir en sån stil?

Kolla på Shock om du hittar något roligt 🙂


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Skjorta.


   
SvaraCitera

Punk verkar inte så tufft :/


   
SvaraCitera

bipolär: älskar kläder och har till tre fjärdedelar en assnygg garderob som jag dock bara bär när jag mår riktigt bra. resten består av svarta och enkla kläder och funktionsplagg i bomull och fleece, som fungerar som ständig kostym när jag är deprimerad, vilket är typ 3/5 av året.

är byggd som en brottare, så kan inte ha byxor. gillar höga kjolar och vida korta klänningar. vill du ha klädråd rekommenderar jag att du postar bilder och/eller redovisar vad du har i garderoben. utan ledtrådar skulle jag rekommendera att köpa ett par grova skor som kan kombineras med alldagliga kläder samt att börja leta efter accentplagg på second hand.


   
SvaraCitera