Aviseringar
Rensa alla

Klädstil för killar


Ämnesstartare

Vad tycker ni ? Vilken klädstil för killar är snyggast ?

Själv har jag börjat använda skjorta+ enfärgad pullover och jeans/chinos. Tycker yngre tjejer ens att detta är snyggt eller är det lite för "uppklätt" ? Vore grymt om ni kunde lägga upp bilder på killar som ni tycker har en snygg stil.


   
Citera

Jag brukar köra mjukisbrallor+t-shirt+hoodtröja 🙂
Ibland när jag vill vara halvfin byter jag ut mjukisbrallor mot jeans.
Vill jag vara extra fin så byter jag då ut, utöver jeansen, till skjorta, utan hoodtröjan då.

Det är varierande vad man passar i.
Vad trivs du bäst i?
Vill du ha det så?
Om inte, vad kan du förändra?


   
SvaraCitera

Här har du en stil som tjejer brukar gilla:
:large


   
SvaraCitera

Brukar inte tänka på hur killar klär sig om det inte är fult, väldigt tilltalande (vet inte på förhand vad jag tycker är väldigt tilltalande på killar iof) eller väldigt utmärkande. Vanliga kläder ba.


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

:large

MARTIN TIMELLLLLLL


   
SvaraCitera

isola:

MARTIN TIMELLLLLLL

[bigsmile]

Jag tror att Äntligen Hemma hade fått typ tusen gånger fler tittare om han klädde sig så.


   
SvaraCitera

Brukar köra på jeans och skjorta.


   
SvaraCitera

Aldrig brytt mig om mode, men det är väl farsans fel som lät mig ärva kläder och köpa kläder från röda korset.
Whatever whatever style


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Jag tror att Äntligen Hemma hade fått typ tusen gånger fler tittare om han klädde sig så.

Lulu Carter skulle nog vara på också!


   
SvaraCitera

Skjorta, chinos/jeans och pullover är mycket bra.


   
SvaraCitera

Personligen går jag mycket på dagsform, men nyckelordet är att det ska vara skönt åtminstone. Skulle aldrig gå i kläder som är direkt obekväma!

Sen går jag nog inte alltid klädd i den stil jag skulle vilja. Kör alldeles för mycket på t-shirts. Föredrar egentligen pikétröjor, men det är så satans svårt att hitta såna som jag tycker är snygga. Då är en t-shirt med skön kvalité bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Här har du en stil som tjejer brukar gilla:
:large

HAHAHAHA 😀

Till er andra:

Gilllar stilen, skönt och snyggt. Däremot bruka det kunna bli lite svettigt ibland.


   
SvaraCitera

Alltså, svårt att säga, det mesta är olika snyggt på olika personer. Typ stilen du beskriver kan se sjukt snyggt ut på en person och se helt knäppt ut på någon annan. Omöjligt att svara pååå för min del.

Kan se en rockare och en brat stå bredvid varandra och känna "I'd tap that" för båda, beroende på. Och skulle lika gärna tänka "ojsan, det var rätt fult".
[cool][blush]


   
SvaraCitera

jag brukar sååå tänka på vad killar har på sig. Men nummer ett är egentligen inte stilen, utan hur det matchar hans personlighet. Om jag ser en kille som jag vet är totalt bara status-intresserad, vet att tjejer tycker det är hot med backslick + sailor stil och har det, trots att han inte är så som person är det bara skitfult.

På en persom som bär upp det är det här ett bra exempel på very nice style http://res.moviezine.se.s3-external-3.amazonaws.com/a72e6/a72e63bb1a8a7143137d57...

se filmern LA Gigolo, så har du en bra stil 🙂


   
SvaraCitera

meija_s:

På en persom som bär upp det är det här ett bra exempel på very nice style

Länken funkar inte.


   
SvaraCitera