Aviseringar
Rensa alla

Klädstil Killar


muffintopp:

Hur ser dom ut då? Bra pris!

Hittar dom inte Mycket glad Men jag tyckte dom var snygga i alla fall. Du kan ju kolla på hemsidan.


   
SvaraCitera

Du har den mest vanliga stilen som tonårskillar har. Snyggt, men det skiljer inte ut dig direkt. Nike air är dock de fulaste skorna som finns, enligt mig, dock har ju de flesta sådana skor så det är väl jag som är konstig i min smak kanske. Du gör helt rätt i att skippa hood-tröjan, kepsen och mjukisbyxorna. Tumme upp


   
SvaraCitera

Men alltså lyssna på dig själv, dom där kläderna jag visade på bilden är typ över 5000, jävla snobbbb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebabsåsen:
Men alltså lyssna på dig själv, dom där kläderna jag visade på bilden är typ över 5000, jävla snobbbb

Det är värt det


   
SvaraCitera

Getrekt:

Nej men dom kläderna är ett exakt vad en snobb hade haft.

Men okej för att svara på din fråga om klädstilar: Börja ha jeans. Skaffa typ adrian hammond hoodie eller nått.

får man inte vara snobb? :S


   
SvaraCitera

Kebabsåsen:
Men alltså lyssna på dig själv, dom där kläderna jag visade på bilden är typ över 5000, jävla snobbbb

jävla provocerande människa 🙁


   
SvaraCitera

storablodådrerpumpade:

får man inte vara snobb? :S

Ganska fult och man ser bara bortskämd ut.


   
SvaraCitera

storablodådrerpumpade:

jävla provocerande människa 🙁

Snobbar brukar oftast vara otrevliga och kaxiga och tro att dom är bättre och snyggare än alla andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebabsåsen:

Snobbar brukar oftast vara otrevliga och kaxiga och tro att dom är bättre och snyggare än alla andra

Haha what? Det är nog något som bara signaleras ut men egentligen inte är så


   
SvaraCitera

muffintopp:

Haha what? Det är nog något som bara signaleras ut men egentligen inte är så

Du är säker en sån kille som går på fester och tar allas oskulder o sen typ legat med 100+ pers


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebabsåsen:

Du är säker en sån kille som går på fester och tar allas oskulder o sen typ legat med 100+ pers

Det kanske är du själv dom gör det? 


   
SvaraCitera

Klart att man uppfattar individer olika beroende på hur de är klädda.

Personligen skulle jag uppfatta dig TS som en medelklassunge. En väldigt typisk medelklassunge. Lite villaförortsaktigt eller småstadsaktigt.


   
SvaraCitera

Kläder har du på dig, det gör dom till en del utav dig och ditt val utav klädseln. Många förknippar kläder till hur en stor andel utav de som klär sig i dessa är.

Kepa, hoodie, baggy-jeans, t-shirt i större storlekar = Hip-Hop människa.

Tighta svarta brallor med hål i, och relativt mörk klädsel förövrigt, och kanske "nitar" = Punkare.

Finns nog ett ord, subkultur. Detta stämmer inte alltid att man är till stor del som kläderna man använder. Men många klär sig just likt ovanstående exempel för gemenskap. Sedan finns det dom som klär sig så men att man inte är Hip-Hop intresserad eller Punkare.
Dessa klär sig på sitt eget sätt.

Kläder är hyfsat offentligt, det är nog därför som många vill visa upp något som samhället gillar mer än man själv trivs med.

Jag har alltid kört med:
Jag vet plagget jag vill klä mig med när jag ser det/prövar det. Hjärta

Dock så stämmer det många gånger då man kan se... om en person som har hängselbrallor och hatt och stövlar, är det troligtvis en bonde. Eller en person med portfölj och kostym arbetar troligtvis inte som Hemglass förare.
Det är dock arbetsrelaterat.


   
SvaraCitera

Ljusa tigtha jeans och en long shirt.


   
SvaraCitera

muffintopp:

Hur ser dom ut då? Bra pris!

Bra pris???? Hade dött om jag hade varit tvungen att betala 1000 spänn för ett par byxor hahah
Du har uppenbarligen inte hittat din stil än så det är bara att experimentera. Det som DU tycker är snyggast på dig och det DU känner dig bekväm i.
Om du trivs i det du har nu. Ha det då.
Jag hade varit lycklig om jag hade en kille som klädde sig så snyggt haha


   
SvaraCitera