Aviseringar
Rensa alla

klädtejp


loita
Ämnesstartare

ja vet nån vart man köper de?


   
Citera
Ämnesetiketter

vad är det? Menar du sån typ dubbelhäftande tejp som man kan "tejpa fast" kläder med?


   
SvaraCitera

Googla på hollywoodtejp så hittar du säkert något bra ställe.


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

PlatonicLove:

vad är det? Menar du sån typ dubbelhäftande tejp som man kan "tejpa fast" kläder med?

aa fast asså de e ju gjort för kläder

Stairway:

Googla på hollywoodtejp så hittar du säkert något bra ställe.

ska testa


   
SvaraCitera

loita:

aa fast asså de e ju gjort för kläder

Ja, det är de väl. Vet att det finns sån på Lindex.


   
SvaraCitera

lol,jag behövde d en gång och använde pappas dubbelhäftande mattejp vi använde när vi la plastmatta hemma. Palla va kräsen, funka ju.


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Tözen:

lol,jag behövde d en gång och använde pappas dubbelhäftande mattejp vi använde när vi la plastmatta hemma. Palla va kräsen, funka ju.

hahaha xD gör de säkert 😛 fast vill inte dra på de på nya studentklänningen 😛


   
SvaraCitera

som sagt mattejp funkar utmärkt


   
SvaraCitera

Tözen:

dubbelhäftande mattejp

huden följde med sen?[wink]


   
SvaraCitera

isola:

huden följde med sen?

nej,jag flasha boobsen för den lossna och jag böjde mig[sad]på ett offentligt skolevenemang i 8:an.[sad]halvmongo dansuppvisning för hela skolan.[sad]dock bh,men ändå,såg ju rakt igenom allt. [mad]


   
SvaraCitera

wft, sy :c


   
SvaraCitera

Tözen:

nej,jag flasha boobsen för den lossna och jag böjde migpå ett offentligt skolevenemang i 8:an.halvmongo dansuppvisning för hela skolan.dock bh,men ändå,såg ju rakt igenom allt.

hänt mig också, på ett skolfoto haha


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Tözen:

nej,jag flasha boobsen för den lossna och jag böjde migpå ett offentligt skolevenemang i 8:an.halvmongo dansuppvisning för hela skolan.dock bh,men ändå,såg ju rakt igenom allt.

och de rekomenderar du mig xD


   
SvaraCitera

isola:

hänt mig också, på ett skolfoto haha

the memory stays forever in the photos!!!amagaaaaaaaaaaad,utvik.
Jag ser ut som ett elakt troll på ett av mina högstadiekort. Min frisör klippte fel frisyr på mig och sa efter "oj,d gick inte på ditt hår",pottfrisyr typ, färgat svart,min trollnäsa,runda kinder och elakt flin =>elakt troll, garvar fortfarande åt fotona men dom lämnar icke min ägo,någonsin!


   
SvaraCitera

Tözen:

men dom lämnar icke min ägo,någonsin!

precis, men är glad att jag nu dock kan skratta åt det[party]


   
SvaraCitera