Aviseringar
Rensa alla

KLÄDTIPS TILL KOMPISENS "HOE" TEMA?! seriösa tips tack.


Ämnesstartare

På lördag fyller min tjejkompis 20 år, trots att jag hade velat ha vanligt halloweentema så ville hon ha pimps and hoes :p vist jag klär mig gärna sexigt men jag har inga sexiga kläder!! var ner och köpte nätstrumpbyxor idag, men vad ska jag ha till? Någon som har tips på något vanligt man kanske har hemma som man kan göra sexigt ? 🙂 vore snällt av er!

annars klär jag fan ut mig till man och blir pimp . slut :p


   
Citera
Ämnesetiketter

Såna där kort-korta jeansshorts. Med nätstrumbyxor under.

Tight och avslöjande linne

högklackat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Såna där kort-korta jeansshorts. Med nätstrumbyxor under.

Tight och avslöjande linne

högklackat.

hmm 🙂 ja det låter inte så dumt, klackar & sexigt linne har jag, får se om man kan klippa sönder några gamla jeans kanske ! tack för tipset 🙂


   
SvaraCitera

horor ska inte ha kläder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

halvannanpanna:

horor ska inte ha kläder

pfft.. jag ska vara en lyxig hora!


   
SvaraCitera

halvannanpanna:

horor ska inte ha kläder

Indeed, naket ska det vara.


   
SvaraCitera

rocka_billy:

pfft.. jag ska vara en lyxig hora!

om jag betalar dyra pengar för en lyxig hora så ska hon ju verkligen inte ha kläder

är hon billig kan man väl ta såna smällar, men en lyxhora ska ju fan sköta sig bättre än så.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Nonchalant:

Indeed, naket ska det vara.

Dålig utklädnad ifall man ej har kläder på sig. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Dålig utklädnad att ej ha kläder.

precis tack 😀


   
SvaraCitera

Kviq:

Dålig utklädnad att ej ha kläder. [no-no]

Beror ju på vad man klär ut sig som. Horor har inga kläder och ska man då vara hora bör man inte ha några kläder för att det ska se så bra som möjligt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

halvannanpanna:

om jag betalar dyra pengar för en lyxig hora så ska hon ju verkligen inte ha kläder

ha ha ha för det första tänker jag inte ta betalt, och även om jag gjorde det skulle du inte ens ha råd!


   
SvaraCitera

rocka_billy:

ha ha ha för det första tänker jag inte ta betalt, och även om jag gjorde det skulle du inte ens ha råd!

är man gratis är man ju ingen hora, vare sig lyxig eller ej
då är man bara en slampa

mvh slampan


   
SvaraCitera

[crazy][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

halvannanpanna:

är man gratis är man ju ingen hora, vare sig lyxig eller ej

nä men nu var det så att det ska vara en MASKERAD om du vet innebörden i det 🙂 det är alltså en förklädnad, det är inte på riktigt precis som i dina kåta drömmar


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Nonchalant:

Beror ju på vad man klär ut sig som. Horor har inga kläder och ska man då vara hora bör man inte ha några kläder för att det ska se så bra som möjligt ut.

Hade nog snarare tagit det för nudist.

Vet ej hur dina horor ser ut, men de bör ha kläder, åtminstone i början. [confused]


   
SvaraCitera