Aviseringar
Rensa alla

Klädval


Kan inte se bilden, länka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Kan inte se bilden, länka?


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Jag vill ha tips på nått hippt!

hahaha, förlåt men..


   
SvaraCitera

Ser nu.


   
SvaraCitera

rödingajävel:

tycker att du ska ha höga byxor med hängslen och instoppad skjorta


   
SvaraCitera

stereo total:

Alla med höga byxor och instoppad skjorta är våldtäktsmän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

hahaha, förlåt men..

var snäll nu...


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

var snäll nu...

Jag är snäll. Jag var den första som försökte hjälpa dig. Svara på frågorna nu, jag vet inte vad hippt är för dig. Vissa tycker nördstilen är hipp, andra diggar emostilen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Jag är snäll. Jag var den första som försökte hjälpa dig. Svara på frågorna nu, jag vet inte vad hippt är för dig. Vissa tycker nördstilen är hipp, andra diggar emostilen...

Haha, fan. Vill egentligen inte ha tips. Tänkte bara starta en halft troll tråd, pga alla andra liknande trådar.
Tänkte mera att folk bara skulle snällt länka nått plagg eller så[blush]


   
SvaraCitera

bestäm själv så länge du slutar ha mjukisbyxor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

bestäm själv så länge du slutar ha mjukisbyxor

... måste väl för fasen få ha mina ljusblåa mjukisbyxor när jag är hemma och sitter framför datorn iaf [cry]


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Haha, fan. Vill egentligen inte ha tips. Tänkte bara starta en halft troll tråd, pga alla andra liknande trådar.
Tänkte mera att folk bara skulle snällt länka nått plagg eller så[blush]

[zzz]


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

... måste väl för fasen få ha mina ljusblåa mjukisbyxor när jag är hemma och sitter framför datorn iaf

gränsfall. Annars så, ett par oslitna jeans och en stilren skjorta duger bra i alla sammanhang.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

gränsfall. Annars så, ett par oslitna jeans och en stilren skjorta duger bra i alla sammanhang.

Stilrent über alles... wisst. Men är man hemma, vardag osv.. då funkar de me mjukisbyxor [cute]


   
SvaraCitera

matcha brallorna med en mörklila eller starkt rosa tröja med färgglatt tryck. kommer se mkt "hippt" ut [blush]


   
SvaraCitera