Aviseringar
Rensa alla

klär mig stiligt och dricker mojitos


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Bara för att Sming är en äcklig svenskfientlig vänsterextremist så betyder inte det att han kan behandla oss patrioter som han vill!

ser mig som patriot i bemärkelsen att jag hatar danmark, men det gör nog de flesta invandrare som blivit placerade i skåne också. vilket väl innebär att vårt kulturarv faktiskt är något av ett memetiskt attribut som appliceras på alla våra invånare, oavsett stamtavla. ett argument gott som något för att försvara invandringen. ju fler invandrare i skåne, desto färre skåningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ju fler invandrare i skåne, desto färre skåningar.

Hahaha, nu fattar jag absolut ingenting[blush] Antar jag missuppfattade eventuell sarkasm från er båda eller vad fan jag nu gjorde. Får skylla på att jag är trött och full/dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Hahaha, nu fattar jag absolut ingenting[blush] Antar jag missuppfattade eventuell sarkasm från er båda eller vad fan jag nu gjorde. Får skylla på att jag är trött och full/dum i huvudet.

det är ju uppenbart. ju fler invandrare det finns i skåne, desto färre skåningar finns i skåne. måste dock vidhålla att det är inhumant att förvara invandrarna i kulturella enklaver likt skåne, det är bättre att de får leva bland svenskar.


   
SvaraCitera

lol har inte pallat läsa...är full...jag behöver något aatt gör när alla andra sover...har inget skojjigt att hitta på...är i helsibgborg-, något skojnsom händer här atm eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

något skojnsom händer här atm eller?

hixaren:

helsibgborg

landsförräderi, antar jag. i vanlig ordning.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

landsförräderi, antar jag. i vanlig ordning.

VAd menar du med det![bigsmile]
Inget kan vara landsförräderi denna dag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

VAd menar du med det![bigsmile]
Inget kan vara landsförräderi denna dag!

skånska, till en början.


   
SvaraCitera

:O Jag är ffs halläning/smålänning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

:O Jag är ffs halläning/smålänning!

är väl fullständigt ovidkommande.


   
SvaraCitera

Sming:

Mohjeng Safari för att mitt namn ska klinga lite mer på arabiska.

asså ne sming, om du vill ha 1 arabisk-klingande namn är jag rädd för att du valt fel[n]


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

skånska, till en början.

hixaren:

:O Jag är ffs halläning/smålänning!

Leijonsparf:

är väl fullständigt ovidkommande.

kanske, skyller på att jag är full och bäng som sig bör den natt dom denna:;P^^

vad menar du med landsförräderi då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

kanske, skyller på att jag är full och bäng som sig bör den natt dom denna:;P^^

jag är också full, ser inte det som en ursäkt för något alls. just nu.

hixaren:

vad menar du med landsförräderi då?

minns skånska kriget, snapphanarna, och senare dagars danskdyrkan i form av den reaktionära kärleken mot dansk folkeparti. det är en evig cirkel som bara kan fås att upphöra genom en slutgiltig lösning, en reningseld, mot de danska separatisterna och landsförrädarna, och deras ombud i mer civiliserade trakter.


   
SvaraCitera

knappast då att snapphanarna förde en kamp för danskarna, var juj för den ensdkilda skånska kulturen!

Leijonsparf:

kärleken mot dansk folkeparti.

Har ju inget med skåne eller skåneland att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

knappast då att snapphanarna förde en kamp för danskarna, var juj för den ensdkilda skånska kulturen!

svenskar som förde en kamp mot sverige. landsförräderi.

hixaren:

Har ju inget med skåne eller skåneland att göra?

det har allt med skåne att göra, det är ett kulturarv och en ren avgudadyrkan mot svunna tider som aldrig får hända igen. svenskars blod har runnit för ett territorium som är vårt, och denna tro på danskens födslorätt är ett hån mot den svenska suveräniteten över vårt eget territorium, en vanföreställning som yttrar sig mot ett enormt stöd för reaktionära partier - exempelvis sd - som håller danska ideal över svenska - som en ledstjärna. en falsk gud är vad de dyrkar, och de ska brinna i helvetets lågor för sitt svek mot det fosterland som gång efter gång försvarat sig mot fienden i syd. ett svek av bibliska proportioner.

danskjävlar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna tråd är perfekt efterfylleunderhållning.

Tack alla inblandade [love][love][love]


   
SvaraCitera