Aviseringar
Rensa alla

klär ni upp er för tjejr?


Ämnesstartare

jag vet inte men jag inbillar mej att jag vill ha mer uppskattande komemntarer från tjejer gällande utseende än killar,, har ni det så oxå[censur]


   
Citera

Japp, men inte överdrivet


   
SvaraCitera

Kan lägga ner mer tanke på det. Men klär mig nog inte så värst annorlunda, med mer baktanke om det bara.


   
SvaraCitera

Klär upp mig för mig själv. Om någon sen ger mig en komplimang spelar det ingen roll om det är en kille eller tjej, blir lika glad i vilket fall.


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

fan eller


   
SvaraCitera

yepp


   
SvaraCitera

gjorde det när jag hade tjejkompisar
nu gör jag det för mig sj


   
SvaraCitera

jo, det stämmer nog. fast var mer sådär förut,


   
SvaraCitera

Förr var det ett måste när ja va kär i en tjej, om ja visste att ja skulle träffa na så klädde ja mig alltid i dom finaste kläderna eller nått plagg i hennes favoritfärg...
Nu klär ja mig aldrig fult(mjukisar med en skjorta till), har lixom min stil och håller den "ren" så det spelar ingen roll vad ja tar i garderoben, det behöver nödvändigtvis inte vara snyggt utan även stilrent, tex är jag en "färgglad" filur så en gul t-tröja,ett par röda hängslen, blå/turkosa jeans, en rosa strumpa och en gul strumpa är en sak ja har, fult som fan ja vet men stilrent och det följer min klädesväg medan en snygg skjorta och ett par snygga jeans är mer tilltalande [smile]

Sen så tar ja en komplimang från en tjej på mer allvar, med det kan bero på att killarna som ja umgås med kallar en "finpöjk" i var och varannan minut[crazy]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

gjorde det när jag hade tjejkompisar

aw hur såg du ut [blush]


   
SvaraCitera
KSENIA

VET INTE MEN MAN BÖIR JU GLADARE OM BRUDAR SÄGER ATT MAN ÄR SNYGG PGA DOM FATTAR SNYGG BÄTTRE


   
SvaraCitera

Tickstart:

aw hur såg du ut [blush]

som vanligt [crazy] men brydde mig bara för att dom brydde sig


   
SvaraCitera

Alltså, näe. Beror la på lite vad som menas. Ska jag träffa någon så tar jag inte på mig de tattigaste plaggen jag har, precis...brukar dock inte gå runt i tattiga plagg övht.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

men brydde mig bara för att dom brydde sig

dusåroliallti!! [blush]


   
SvaraCitera