Aviseringar
Rensa alla

Klagotråden. Varsågod, skriv av er!


Ämnesstartare

mitt hår kommer bli gult hahahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: det är väl inte deras klet som gör dom gravida

Sexet gör de gravida och om det är frivilligt sex så har båda parter lika mycket ansvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:
Sexet gör de gravida och om det är frivilligt sex så har båda parter lika mycket ansvar.

ja men det är jobbigt när någon tjatar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: ja men det är jobbigt när någon tjatar

Det är jobbigare med 9 månaders graviditet och all skada man orsakar sig själv och barnet.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:
Det är jobbigare med 9 månaders graviditet och all skada man orsakar sig själv och barnet.  

det r svårt att tänka så i stundens hetta


   
SvaraCitera

amsi: dör lite. det ska bli kul att få träffa dig nästa vecka, du är så härlig.

Rodnar kan tyvärr inte leva upp till förväntningen "härlig" så nu kommer jag tyvärr va skittråkig så du vet

Schism: det är omöjligt att ha en bra dygnsrytm

man kan dygna för att fixa detta
jag har inte sovit i natt och kommer förhoppningsvis gå och lägga mig om två timmar tops
följ (inte) mitt exempel (för det är vidrigt jobbigt och ovärt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: det r svårt att tänka så i stundens hetta

Man kanske ska gå tillbaka till systemet då det var okej att ha sex först efter giftermål. Om ungdomar inte kan ta det ansvaret som krävs för att skydda sig...


   
SvaraCitera

- Razorblade -:
Man kanske ska gå tillbaka till systemet då det var okej att ha sex först efter giftermål. Om ungdomar inte kan ta det ansvaret som krävs för att skydda sig...

För de har ju så få tonårsgraviditeter i Amerikat där de håller på och lär ut abstinence ja...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kommer aldrig att hitta en vacker person som älskar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink: För de har ju så få tonårsgraviditeter i Amerikat där de håller på och lär ut abstinence ja...

Jag var cynisk. Det skulle inte fungera jag vet. Det enda som kan fungera är undervisning om sex och om vikten av att ta eget ansvar för sitt liv.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Mennn kan inte någon bara bli kär i mig och så kan jag bli kär i den och så lever vi lyckliga i alla våra dagar??? Ska det vara så svårt???
Det är allt jag har att klaga på just nu. Är himla bakisLONELY


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

jag kommer aldrig att hitta en vacker person som älskar mig.

Killen du är tillsammans med är inte vacker eller vaddå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco: Killen du är tillsammans med är inte vacker eller vaddå?

han var en patologisk narcissist men extremt intelligent och en fullkomlig mästare på att spela söt och spinna en tät väv av förtroende. saker som säger emot att han skulle kunna ha personlighetsstörningen. hade ingen empati(vi talar om ett fullkomligt tomt skal) och ingen förmåga att känna kärlek. för den, eftersom han inte var en person utan en narcissist och de är i princip detsamma över hela jordklotet, var jag en förlängning av honom, någon att spegla sig i, ett värdelöst objekt, en bekräftelseslav och han använde allt skådespeleri han kunde för att hooka mig och sedan knäcka mig sadistiskt. jag är i sorg över vad jag utsattes för osv osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

han var narcissist. hade ingen empati och ingen förmåga att känna kärlek för honom var jag en förlängning av honom, någon att spegla sig i, ett värdelöst objekt, en bekräftelseslav och han använde allt skådespeleri han kunde för att hooka mig och sedan knäcka mig sadistiskt. jag är i sorg över vad jag utsattes för osv osv

🙁 tråkigt att det blev så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco: 🙁 tråkigt att det blev så

chockerande och det är ingen som kan förstå eller tro mig. det är det som gör min tillvaro så svår just nu. ingen vet hur jag mår. han tog total kontroll och jag lider delvis av stockholmssyndromet.

han gör samma sak om och om igen. sjuka katt- och råttalekar, våldsamt sex- och porrmissbrukare(dolde det sistnämnda väl och det våldsamma delen i det första som han istället utsatte alla "horor" för då alla kvinnor i narcissistens värld indelas i madonnor och horor, men allt faller på plats nu) 

jag hoppas att han aldrig lyckas få barn, för han kommer att skada det psykiskt och förstöra kvinnans liv när han har knäckt henne och hämnas på olika sätt. kanske blir hon självmordsbenägen.

jag blev i alla fall helt tom och apatisk de första dagarna, sov inte, åt inte bara satt helt förvirrad, tom  och utsugen på energi och förstod inte vad som hade hänt.

psykopat-liknande. helt utan empati och utan samvete gällande att skada andra, och de flesta är ju för denne värdelösa objekt. istället en sadistisk njutning av kontrollen och att knäcka och förminska.


   
SvaraCitera