Aviseringar
Rensa alla

klamydia ?


Ämnesstartare

okej ska förklara allt nu.
Jag hade oskyddat sex med en kille, som hade haft oskyddat sex med en annan tjej innan ( samma dag ).
Hon har nu fått klamydia av en annan kille. Så jag var självklart och testa mig, men tar ju ett tag innan man får svar.

Är de helt säkert att man får klamydia om man har haft oskyddat sex om partnern har klamydia ?
Eller kan jag ha klarat mig ?


   
Citera
Ämnesstartare

finns inget som är helt säkert. men du kan ju hoppas


   
SvaraCitera

dead battery:

Är de helt säkert att man får klamydia om man har haft oskyddat sex om partnern har klamydia ?

Tror att chansen att du har det är tyvärr väldigt stor.


   
SvaraCitera

dead battery:

Jag hade oskyddat sex med en kille, som hade haft oskyddat sex med en annan tjej innan ( samma dag ).

wtf[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

andra plagget:

Tror att chansen att du har det är tyvärr väldigt stor.

Det bästa med de är ju att de räcker med penicillin, de värsta är att berätta för andra. Skulle vara lättast att bara vara tyst om de, men kan ju fortfarande vara farligt för andra som jag har haft sex med. Kondom har inte riktigt varit min grej. Men från och med nu ska den alltid på !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dead battery:

Jag hade oskyddat sex med en kille, som hade haft oskyddat sex med en annan tjej innan ( samma dag ).

High five!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och vad har vi lärt oss av detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dead battery:

Jag hade oskyddat sex med en kille, som hade haft oskyddat sex med en annan tjej innan ( samma dag ).

vilken slampig kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsystem:

Och vad har vi lärt oss av detta?

kondom !!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

vilken slampig kille.

true story


   
SvaraCitera

dead battery:

Det bästa med de är ju att de räcker med penicillin, de värsta är att berätta för andra. Skulle vara lättast att bara vara tyst om de, men kan ju fortfarande vara farligt för andra som jag har haft sex med

Mmm, det är inte alls bra. Hoppas dom inte säger det till alla. Killen vissta väl inte att han hade det?

dead battery:

Kondom har inte riktigt varit min grej. Men från och med nu ska den alltid på !

Kanske inte är så kul att hålla med på kondom, men det är klart det bästa preventivmedlet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

andra plagget:

Mmm, det är inte alls bra. Hoppas dom inte säger det till alla. Killen vissta väl inte att han hade det?

nej, han vet fortfarande inte om han nu har de. Jag fick reda på de genom tjejen han hade innan. Men jag ska vänta på mina provsvar , sen får väl jag ringa eller så gör väl ungdoms mottagningen de.


   
SvaraCitera

dead battery:

Jag fick reda på de genom tjejen han hade innan

Så kvinnan sa det och inte han? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

andra plagget:

Så kvinnan sa det och inte han?

tror inte han vet om de. Känner den kvinnan så hon berätta för mig, men hon var inte säker på hur länge hon hade haft de så hon sa till mig först att kolla så skulle hon berätta för honom. För om jag har de är de säkert att han med har de. Han är en sån som pratar ganska mycket och hon vill helst inte att de kommer ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

vilken slampig kille.

sorry[blush]


   
SvaraCitera