Aviseringar
Rensa alla

Klassens....? HJÄLP


Ämnesstartare

Hej, 

nu närmar sig skolavslutningen och för många 9or och 3or är tallrikar i fokus. Ni vet dem där det står tex "Klassens partypingla". Min klass ska göra detta i år och på baksidan ska det stå en dikt till denna personen. Jag kommer verkligen inte på nåt så nu undrar jag om nån här kan vara till hjälp. den ska vara ca 8 rader så ungefär 4 rim. Personen i fråga är min bästa polare, gillar att festa, har moppe och är bestämd. Han bryr sig inte om vad andra tycker och står för vad han säger, tycker och tänker. Kom ihåg att den inte får vara alltför grov men inte för tråkig heller då vi har en hög ribba på vår humor gentemot varann.


   
Citera
tigr
 tigr

En ung man med moped
in i alkoholismen gled
efter sina högstadieår
fanns inte ett spår
av hans avgångsbesked


   
SvaraCitera

IceCube47: Ni vet dem där det står tex "Klassens partypingla".

...nej, jag vet inte... Tardig


   
SvaraCitera

IceCube47:
Hej, 

nu närmar sig skolavslutningen och för många 9or och 3or är tallrikar i fokus. Ni vet dem där det står tex "Klassens partypingla". Min klass ska göra detta i år och på baksidan ska det stå en dikt till denna personen. Jag kommer verkligen inte på nåt så nu undrar jag om nån här kan vara till hjälp. den ska vara ca 8 rader så ungefär 4 rim. Personen i fråga är min bästa polare, gillar att festa, har moppe och är bestämd. Han bryr sig inte om vad andra tycker och står för vad han säger, tycker och tänker. Kom ihåg att den inte får vara alltför grov men inte för tråkig heller då vi har en hög ribba på vår humor gentemot varann.

Kan du berätta hur det går till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanelgurkan:

Kan du berätta hur det går till

Hur vad går till?:)


   
SvaraCitera
Kneg
 Kneg

En jävla mopedist, fy fan vad trist
Köp istället en 125:a, så kommer du att glömma
Diverse problem och en annamad lärarkår, i och med detta avslutningsår
Eller förresten, gör som du vill och behagar
Bara du inte super dig allt för full i dina kommande festdagar


   
SvaraCitera