Aviseringar
Rensa alla

klassens snyggaste tjej...


Ämnesstartare

Lena hade utan tvekan klassens snyggaste bröst.

Mitt starkaste intryck från den första dagen på gymnasiet satt som klistrat på näthinnan.
Den lite smånervösa känslan av att börja på en ny skola, med nya klasskamrater byttes snart i en begynnande kåthet. Lena var helt klart en läckerbit med mellanmörkt hår, blå ögon, ganska markerad ”grekisk” näsa, en ganska smal men ändå kurvig kropp med en läckert putande rumpa under de tighta blåjeansen. Men det som fick testosteronet att börja flöda i min tonårskropp var Lenas fylliga, runda, lite uppnosiga bröst.

Lite småblyg som jag var, så vågade jag inte stöta direkt på Lena. Det blev mest allmänt skolprat om läxor, kompisar och knäppa lärare när vi någon gång pratades vid. Under veckorna som gick hände det allt som oftast att jag tappade koncentrationen på lektionerna där jag placerat mig snett bakom Lena för att kunna njuta av hennes kropp och de läckra brösten som fick mina fantasier att ta mig med på erotiska äventyr tills en barsk lärarröst snabbt fick mig tillbaka till verkligheten igen.

Ett par månader in på terminen skulle vi ha vår biologi-exekution. En heldagstur ut i skogen för att samla växter att analysera under lab-lektionerna. En klass måttligt intresserade tonåringar bänkade sig i den inhyrda bussen för färden ut till lantgården varifrån vi per traktorsläp skulle vidare ut i skogen. Jag lyckades hamna bredvid Lena på traktorsläpet och eftersom vi var många som skulle få plats var vi tvungna att klämma ihop oss ordentligt. Ekipaget ryckte igång och snart gungade vi fram på den ojämna skogsstigen. Jag satt med korslagda armar över bröstet och för varje gupp i vägen ”råkade” min hand glida emot Lenas bröst. I ögonvrån såg jag hennes blick och den outtalade frågan om det var oavsiktligt. Snart märkte jag hur Lenas överkropp lutade närmare mig och jag tog det som en invit att lägga handen över Lenas högra bröst och börja smeka den nu styva bröstvårtan.

Våra blickar möttes, ett skyggt leende och jag tyckte mig skymta kåtheten i Lenas blick.
Min kuk började växa innanför jeansen och snart var det en tydlig bula framtill.
Lena såg snart mitt tillstånd, lade en hand mellan våra lår och lät den sakta glida uppåt, mitt ibland alla klasskompisar på traktorsläpet. Tyvärr var vi snart framme och alla skulle av. Lyckligtvis verkade ingen märka mitt tillstånd, förutom Lena som gav mig en snabb smekning rakt över utbuktningen som farväl innan vi samlades till genomgång.

Efter att ha knatat runt en stund i skogen, samlat på mig växter, bär och rötter enligt Bengt-Olovs lista såg jag en skymt av Lenas tröja bakom några granar. Jag tassade fram och konstaterade att hon verkade vara ensam även om röster hördes i närheten.
Jag smög mig fram bakom henne med blicken fäst på hennes rumpa, fick plötsligt mod till mig och smög mig nära henne bakifrån samtidigt som jag fick till ett ”Hej snygging”. Lena vred på huvudet, gav mig ett varmt leende och protesterade inte när jag tryckte mina höfter mot hennes rumpa samtidigt som jag lade händerna över hennes härliga bröst.

Vi hade nog stått så en eller två minuter, min kuk nu i ett praktfullt stånd hårt pressad mot hennes rumpa, hennes bröstvårtor styva mellan mina fingrar och Lenas andhämtning djupare nedan jag nafsade henne i nacken. Jag hade precis låtit en hand glida ner och börjat massera hennes fitta utanpå jeansen när vi hörde röster och skratt på stigen bakom oss. Generade hoppade vi isär och låtsades leta vidare efter växter och bär just när Lenas kompis Anette och två andra tjejer dök upp runt kröken.

Den kvällen var det svårt att somna på tonårsrummet. Medan jag i sängen smekte kuken och kände hur den växte och ställde sig rakt upp, fantiserade jag om fortsättningen där ute i skogen, hur jag smekte av Lena jeansen och på huk lät min tunga gå på upptäcktsfärd i hennes fitta. Jag runkade min styva kuk med slutna ögon och sprutade snart en stor laddning långt upp över magen.

Nästa dag, som var en lördag, hade jag bestämt mig för att ringa Lena och gick och funderade på en bra öppningsreplik när min kompis Janne ringde. Han berättade att Anette ringt och berättat att hon och Lena skulle sitta barnvakt hos en liten kille ikväll och sova över eftersom föräldrarna skulle komma hem först dagen därpå. Anette hade föreslagit att Janne och jag skulle komma över till dem vid 10-tiden när ungen somnat eftersom det ”var så tråkigt med bara 2 tjejer (fniss)”. Janne och jag var naturligtvis lättövertalade och strax före 10 stod vi nyduschade och förväntansfulla och knackade tyst på husets ytterdörr.

Efter en stunds fnissigt småpratande kom Janne med iden att vi borde spela poker.
Den med bäst kort skulle få göra något på den med sämst kort, ett ”straff” som bestämdes av övriga två. Efter lite kyssar och klämma på brösten vann jag nästa giv medan Lena hade sämst kort. Det glimmade till i Anettes ögon när hon sa ”kör ner en hand under byxorna och trosorna på Lena och smek henne”. Inför Anette och Jannes nyfikna blickar lät jag en hand glida ner, fingrade på hårbusken och lät fingrarna glida vidare emellan Lenas blygdläppar. Jag kände hur fuktig hon blivit i fittan och lät ett finger glida emellan hennes fittläppar. Lena stönade till lite grann och slöt ögonen och jag kände hennes kåthet när hon darrade till medan jag lät långfingret leta sig inåt……
”Nästa giv” ropade Janne som ivrigt väntade på sin nästa vinst. Nu blev det Anette som satt med bästa korten och en snopen Janne hade ingenting. Jag tittade på Lena och sa sedan ”Anette, kör ner handen under Jannes byxor och kalsonger och känn efter ordentligt”. Anette var inte nödbedd och klämde en stund på Jannes halvstyva kuk som buktade ut under jeansen. På Jannes nästa vinst fick han ”bara” smeka brösten på Lena
(Anette och jag var överrens om vem som skulle kåtas upp med vem). När Lena sedan
vann och jag hade sämst kort log Anette och sa ”Lena, nu får du dra ner Bosses jeans och smaka på vad han har inunder”. ”Inte medan ni andra ser på” protesterade Lena. OK tyckte Janne, ”in i sovrummet då och casha in din belöning”.

När vi dragit igen dörren tittade Lena lite blygt på mig. Nu måste det hända tänkte jag,
drog Lena intill mig och gav henne en djup tungkyss. Tätt sammanpressade smekte jag henne överryggen, medan kuken växte till ett präktigt stånd. Jag pressade kuken mot Lenas fitta och hon juckade tillbaka medan hon stönade. ”Jag vill ha dig här och nu”
fick jag fram mellan kyssarna. Mmm, gärna, svarade hon, men borde jag inte få min belöning först ? Hon gled ner på knä, öppnade bältet och drog ner jeansen. När hon fortsatte med att dra ner kalsongerna gungade min styva kuk ut rakt framför hennes ansikte. Hon tittade på kuken, gav den en liten kyss och slickade sedan från kukroten upp till ollonet innan hon sakta lät den glida in i sin mun. Vilken härlig känsla!
Medan jag njöt i fulla drag av att känna hur hennes läppar gled upp och ner över kuken samtidigt som hon lekte med tungan på ollonet. Efter en stund kände jag att jag var nära att komma så jag drog mig ut ur munnen, fick upp henne stående igen och började klä av henne, medan hon slet av resten av kläderna på mig. Jag sjönk ner på knä, tog en nära blick på hennes vackra fitta där fukten glänste i springan, lade mina händer över hennes rumpa och pressade fittan mot mitt ansikte medan jag lät tungan glida in mellan de fuktiga läpparna. Jag slickade henne någon minut innan hon darrig i benen tog tag i min hand och drog mig mot sängen.

Jag vill känna din kuk inuti mig viskade hon, medan hon la sig på rygg och särade på benen. Jag tog tag om min styva kuk, fuktade den med hennes fittsafter och tryckte kuken djupt in i Lenas fitta. Hon flämtade till och lyfte upp benen över min rygg medan jag gled in i hennes nu genomblöta fitta. Jag hörde hur hon stönade och efter en liten stund kände jag den purrande känslan i kukroten, jag ökade takten och lät min stenhårda kuk glida djupt in i Lenas fitta när den första satsen kom. Hon pumpade kuken med sina fittläppar och jag sjönk ner över Lenas härliga kropp. Nyknullad och lycklig.

När vi pustat ut i varandras armar en stund kom vi att tänka på att Anette och Janne satt utanför dörren och säkert hört stönanden och suckar från vårt knullande. Lite generade gläntade vi på dörren och flämtade till av den oväntade synen.
Anette, naken på underkroppen satt i Jannes lika nakna knä och guppade upp och ner medan hans styva kuk trängde in i hennes fitta. Synen från dörrspringan fick min kuk att börja växa och styvna på nytt. Lena kände hur kuken växte mot hennes rumpa,
log mot mig och drog igen dörren. Hon tryckte ner mig sittande på sängen och sa
”den ställningen måste vi också pröva” medan hon grenslade mig och lät sin sin blöta fitta omsluta min stenhårda tonårskuk än en gång………………


   
Citera
Ämnesetiketter

kom igen hon kan väl inte heta lena, vem fan heter det liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ger ny mening till "kom igen lena". [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

kom igen hon kan väl inte heta lena, vem fan heter det liksom

min mamma. [sad]


   
SvaraCitera

dzjugasjvili:

min mamma. [sad]

ja men skulle du vilja ligga med henne va

trodde det

freudiansk slips

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha. en diskussion om namnvalet. men inget annat om själva innehållet. ok vad ska man heta i en erotiks novell då? Britt-Inger?


   
SvaraCitera

t.e.x inte lasse-sven eller darth lord vader utan t.e.x. ett vanligt namn som kansk. johanna eller lars


   
SvaraCitera

runkar bara till tjejer som heter johanna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sigrid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingrid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massor av förslag. tackar. läs gärna några andra av mina bidrag till den erotiska världen.

fler förslag? både dam o herr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

birgitt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

per-åke

tor-erik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sven-åke

sven svensson


   
SvaraCitera

dunder klumpen anders
drönare drottning dögg
stina aborre


   
SvaraCitera