Aviseringar
Rensa alla

Klasslista på jb?


Ämnesstartare

Ska börja it-media på jb i växjö och undrar om man får nån klasslista innan man börjar?

ÄNDRAT 2010-10-27 23:43

ÄNDRAT 2010-10-27 23:51
* ta bort *

ÄNDRAT 2012-03-18 20:44


   
Citera

Nä, man går på upprop.. Så får man reda där på vilka man ska gå med.. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok går det att byta klass samma dag? Är jag och en polare från samma by som ska börja it-media och vi vill komma i samma klass.


   
SvaraCitera

Är nog lungt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom det bara är vi två ifrån våran by så tycker man ju att dom borde placera oss i samma klass.


   
SvaraCitera

Gizzzmo:

Ok går det att byta klass samma dag? Är jag och en polare från samma by som ska börja it-media och vi vill komma i samma klass.

Ja, de brukar placera ihop om man bor nära varann..

Men, ni kommer ju ändå ha era klassrum bredvid varandra så skitsamma! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok det låter ju bra, men om man skulle ha otur så är de väl typ inga problem o byta klass?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gizzzmo:

Ok det låter ju bra, men om man skulle ha otur så är de väl typ inga problem o byta klass?

Jag försökte få byta till min parallellklass för att jag hade en kompis där, men de totalvägrade i mitt fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snackade med en som gått på jb i växjö och där var det inga problem att byta klass.


   
SvaraCitera

S3ON:

Men, ni kommer ju ändå ha era klassrum bredvid varandra så skitsamma!

gött att ha någon att åka in med och så. [smile]


   
SvaraCitera

hemlig:

gött att ha någon att åka in med och så. [smile]

De kommer att ha ganska likt schema.. Vissa lektioner ihop och så.. [smile]


   
SvaraCitera

S3ON:

De kommer att ha ganska likt schema.. Vissa lektioner ihop och så..

inte bara, vissa lärare kan inte lära ut samtidigt så de kommer ha olika scheman [no-no]. Iaf i 1an innan man gör val.


   
SvaraCitera

hemlig:

inte bara, vissa lärare kan inte lära ut samtidigt så de kommer ha olika scheman . Iaf i 1an innan man gör val.

Funkar inte så på Jb [no-no]


   
SvaraCitera

S3ON:

Funkar inte så på Jb

Även fast de samarbetar väldigt mycket inom klasserna av samma program, så är det mycket mer i tvåan om man väljer samma ämnen som sammarbetena blir tydligare


   
SvaraCitera

hemlig:

så är det mycket mer i tvåan om man väljer samma ämnen som sammarbetena blir tydligare

Ja.. [y]


   
SvaraCitera