Aviseringar
Rensa alla

klassträff


Ämnesstartare

min högstadieklass har önskemål om att återträffas. Förra året blevdet f-a-i-l då de valde en aktivitet JAG inte kunde delta på och ett datum hälften av klassen var upptagen på. sen har de som närvarade MAGE att vara bittra på oss som ej kunde. Nåväl. Tänkte ej vara en gnällig stjärt utan komma med initiativ den här gången! Vad kan man göra för kul? Lutar åt att jag föreslår grillkväll på badplats eller ngt med ngn aktivitet. Men det låter rätt tråkigt. Vad kan man göra för kul.

Obs: Vet ej varför vi vill återträffas, vi hade astråkigt tillsammans och hatade varandra. Sista veckan i nian var det typ vi blev sammansvetsade. [tard]


   
Citera
Ämnesstartare

ush skulle aldrig vilja träffa min högstadieklass igen[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ush skulle aldrig vilja träffa min högstadieklass igen

ville träffa dem tills jag insåg att typ 6-7 st (en fjärdedel [tard]) av dem gick i min mongogymnasieklass. [love]

Har nu insett att det bara är mitt gamla kompisgäng jag vill träffa men tänkte nog gå ändå för sakens skull.

GE TIPS P ÅAKTIVITET


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

GE TIPS P ÅAKTIVITET

Knyt-middag. Komplimenterat med roande aktiviteter och rus framkallande drycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victor Ahlén:

Knyt-middag. Komplimenterat med roande aktiviteter och rus framkallande drycker.

var?
Tänkte knytpicknick. Låter jättemysigt. Tyvärr är min klass för "tuff" för det tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

var?
Tänkte knytpicknick. Låter jättemysigt. Tyvärr är min klass för "tuff" för det tror jag.

Jadu. Det var mer eller mindre ett spontant förslag.

Ack så känner du trotsallt din klass bättre än mig. Så jag är lika så en aning vilse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

GE TIPS P ÅAKTIVITET

måste ni ha en aktivitet?

nymfparanoia:

ville träffa dem tills jag insåg att typ 6-7 st (en fjärdedel [tard]) av dem gick i min mongogymnasieklass. [love]

åh min gymnasieklass ska ha återträff om typ 2 veckor,tror jag är den enda som inte ska gå :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanliga aktiviteter:
brännboll
öla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

måste ni ha en aktivitet?

ja men alltså. Jag kan ju inte typ "jag tycker vi ska träffas på mataffärens parkering och göra ingenting i 3 timmar.

Aktivitet: grillkväll, skakarumpafest, picknick, galamiddag etc.

farbror gugge:

jag är den enda som inte ska gå :<

tönt!!!
varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte hur folk kan tänkas gå på klassträffar.. Gick man i en bra klass så kanske det kan vara kul.. Men i de flesta klasser i högstadiet finns problem.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

tönt!!!
varför inte?

1.den är i kalmar, känns ovärt att åka dit.
2.vågar inte[blush]

edit: oki vågar, men vet inte, skulle nog kännas konstigt :C

nymfparanoia:

ja men alltså. Jag kan ju inte typ "jag tycker vi ska träffas på mataffärens parkering och göra ingenting i 3 timmar.

ne iof låter tråkit :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

1.den är i kalmar, känns ovärt att åka dit.

kalmar? trodde du var infödd stockholming??
Varför har ni träff i kalmar?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

kalmar? trodde du var infödd stockholming??
Varför har ni träff i kalmar?????

näh kommer från kalmar 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

näh kommer från kalmar 😛

[shake]

MIN VÄRLD VÄNDES UPP OCH NER.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh trevligt
vill med ha, min högstadieklass ägde[crazy]


   
SvaraCitera