Aviseringar
Rensa alla

Kliande underliv


Ämnesstartare

Hej! JAg är snart 18 och den senaste veckan har det börjat kli välldigt mycket i fittan. Träffade min pojkvän hela förra veckan och vi låg ganaks mycket flera gånger/dag eftersom han bor en bit bort och vi träffas inte så ofta. Vi använde kondom ochså. Någon som vet varför det kan klias?

Känns liksom lite torrt och irriterat nästan men ser inga prcikar eller något. Ibland klias det jätte mycket ibland inget alls, oftast klias det på morgonen och kvällar.


   
Citera

det kan vara svamp. men gå till barnmorska för säkerhets skull

man ska inte behandla mot svamp i onödan


   
SvaraCitera

Testa att schamponera fittan med mjällschampo. Om du nu inte har fått typ flatlöss. Förvånad


   
SvaraCitera

det är möjligt att du håller på att utveckla svamp, sov utan trosor, använd helst bara bomullstrosor, inte string. för mig hjälper det att smörja med olja med några droppar citron i, vet inte hur mkt det hjälper för andra men kan vara värt att prova. 🙂 går det inte över, eller kliar mer än du står ut med, gå till ungdomsmottagningen 


   
SvaraCitera

Volvo4life:
Testa att schamponera fittan med mjällschampo. Om du nu inte har fått typ flatlöss. Förvånad

du måste skaffa en fitta att experimentera med innan du ger såna här råd </3


   
SvaraCitera

elverpigen:

du måste skaffa en fitta att experimentera med innan du ger såna här råd </3

Möh, jag är inte utbildad fittdoktor precis Ledsen


   
SvaraCitera

jag tror också på svamp. annars någon form av skavsår, var du tillräckligt våt alla gånger??


   
SvaraCitera

svampen fäster lite extra bra om fittan är känslig pga skavsår, säkert en komboooopp


   
SvaraCitera

Volvo4life:
Testa att schamponera fittan med mjällschampo. Om du nu inte har fått typ flatlöss. Förvånad

Vad fan är detta för jävla tips, försöker du döda hennes fitta eller?


   
SvaraCitera

Järn: Vad fan är detta för jävla tips, försöker du döda hennes fitta eller?

Nej, jag är ingen fittmördare. Inte ens indirekt. Ville bara hjälpa till Gråter


   
SvaraCitera

Volvo4life:

Nej, jag är ingen fittmördare. Inte ens indirekt. Ville bara hjälpa till Gråter

Härmed förkunnar jag att dina fittmedicineringskunskaper inte är eftertraktade på detta forum.


   
SvaraCitera

Järn: Härmed förkunnar jag att dina fittmedicineringskunskaper inte är eftertraktade på detta forum.

Volvo4life:

Möh, jag är inte utbildad fittdoktor precis Ledsen


   
SvaraCitera

Men om du blötlägger fittan då, och liksom håller den fuktig så kanske det hjälper. Om den inte typ blir möglig och fuktskadad utav det, förstås. Söt


   
SvaraCitera

Gråter

Volvo4life:
Men om du blötlägger fittan då, och liksom håller den fuktig så kanske det hjälper. Om den inte typ blir möglig och fuktskadad utav det, förstås. Söt


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera