Aviseringar
Rensa alla

Kliar i örat


Ämnesstartare

Det har kliat i mitt öra i flera dagar jag är rädd för att det är djur som krypt in och lagt ägg eller något. Hjälp vad ska jag göra? [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

Använd sån där örontops och försök döda djuret, se till att krossa alla ägg annars kommer det bara mer och mer. Doppa gärna topsen i dödande insektsmedel innan du stoppar in den i örat för bästa effekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

Använd sån där örontops och försök döda djuret, se till att krossa alla ägg annars kommer det bara mer och mer. Doppa gärna topsen i dödande insektsmedel innan du stoppar in den i örat för bästa effekt.

Okej men jag har ett problem till isåfall. Jo saken är den att jag inte har några tops och eftersom ingen svarar om Oslo har öppet idag eller ej så vet jag inte om jag kan köpa tops.
Det är därför dom två trådarna handlar om varandra.


   
SvaraCitera

SUKOF:

Hjälp vad ska jag göra? [sad]

Lägg lite socker i ytterörat (?) och lura ut din lilla vän som du har där inne, sen är det bara att mosa din vän med ditt lilla finger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0008:

Lägg lite socker i ytterörat (?) och lura ut din lilla vän som du har där inne, sen är det bara att mosa din vän med ditt lilla finger.

Hur vet du att min lille vän tycker om socker då? [sad]


   
SvaraCitera

SUKOF:

Hur vet du att min lille vän tycker om socker då? [sad]

Det vet jag inte. Vi får hoppas på att din lilla vän är en gottegris.


   
SvaraCitera

SUKOF:

Det har kliat i mitt öra i flera dagar jag är rädd för att det är djur som krypt in och lagt ägg eller något.

Kan vara vanliga jävla eksem... Eller bara en massa vax, provat att rensa öronen..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Hur vet du att min lille vän tycker om socker då?

Äh, vem gillar inte socker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd inte tops! Det är inte alls bra för örat. Gå till familjeläkaren. Även om det inte är ett djur så är det troligtvis någonting annat som de kan hjälpa med.Image


   
SvaraCitera

dammsugare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spola rent med vatten


   
SvaraCitera

Burn it[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera